zondag 21 april 2013

Blog 2 jaar!!


Happy birthday to my blog,
Happy birthday to my blog,
Happy birthday, happy birthday, 
Happy birthday to my blog!

Yaaaaaay! Het is vandaag 21 april, en dat betekent dat mijn blog jarig is! Vandaag vier ik al weer mijn tweejarig bestaan, en dat maakt mij ontzettend trots!
Ik heb in die 2 jaar al ontzettend veel mee gemaakt, van ontzettend gave dingen tot hele stresvolle en verdrietige situaties.
Toch heb ik mezelf er elke keer weer over heen gezet en ben ik na die twee jaar al zo ontzettend ver gekomen, waar ik best een beetje trots op mag zijn.

Het is eigenlijk wel apart dat ik dit nu al 2 jaar doe, aangezien ik dit nooit wilde worden. Vroeger wilde ik altijd juf worden, daarna ging ik op dansen en wilde ik dans juf worden. (mooie combie vind je ook niet?)
En toen ik van de vooropleiding van de dans academie af ging merkte ik dat ik steeds meer ging schrijven. Van verhalen tot beauty artikelen en dergelijken, tot ik dus een site begon.
Al snel merkte ik dat het ontzettend onhandig was om elke dag er een nieuw artikel op te zetten, dus stapte ik over naar een blog met de naam: Inspiredbybeauty.

Tja, hoe makkelijk het kan gaan, je bedenkt een naam en je begint gewoon. Wel heb ik altijd schrijven in me gehad, vroeger schreef ik namelijk kleine en korte verhaaltjes van 1 bladzijde lang. Die gingen over dingen die ik had mee gemaakt, zoals boodschappen doen etc.
Ik merkte dat ik daar zo veel fantasie in kwijt kon, dat ik zelfs van plan was om een eigen boekje te maken met allemaal verhalen over de 2 bedachte meisjes: Loes en Roos.
Het leuke is is dat ik al die verhalen gewoon nog heb, en dat ik echt nog zo goed weet hoe trots ik was toen ik een verhaal langer dan 3 bladzijdes had gemaakt.
Creatief was ik ook altijd al, dus begon ik toen ik al wat beter kon schrijven en toen we een computer kregen aan een eigen tijdschrift. Compleet met interviews en al, maakte ik 2 tijdschriften in totaal.

Het is wel leuk dat ik zo onbewust daar zo'n plezier in had, en ik daar nu misschien mijn werk van wil maken, of in ieder geval mijn opleiding wil doen die met dat te maken heeft.

Natuurlijk vind ik dansen en les geven ook nog super leuk, daarom ben ik blij dat ik dat nu ook al kan doen. Ik geef op woensdag les aan 2 groepen, ook al is dat net afgelopen en begint het volgende seizoen pas weer in september, ik vind het wel erg leuk om te doen!

Anyways, ik ben ontzettend blij dat ik dit nog steeds kan en mag doen, en ik wil jullie daarom ook ontzettend bedanken!
Want zonder mijn trouwe bezoekers en volgers had ik er misschien allang mee op gehouden, dank jullie wel!

Goed, dit was het weer voor vandaag, maak er nog een leuke dag van!



Photobucket

You might also like