vrijdag 22 maart 2013

Verpakkingen van beautyproducten

Tumblr_mesdg6tk7i1rw4o8ko1_500_large

Laatst toen ik een nieuwe mascara kocht van Essence, (waar binnenkort nog een artikel van komt) merkte ik op dat ik de verpakking ontzettend leuk vond!
Dat was het moment dat er weer een nieuw artikel in mij opborrelde, waar ik opnieuw naar jullie mening vraag. Ik merk dat jullie dit soort artikelen wel leuk vinden, omdat er veel en uitgebreid op word gereageerd, tof!
Vandaag dus mijn mening over verpakkingen en of ik daar een echte sucker voor ben!

Victoria Secret, Yves Saint Laurent, Chanel, zomaar een paar merken die onwijs leuke verpakkingen hebben al zeg ik het zelf. En als het om de verpakking gaat ben ik al snel om.
Vaak maken de girly kleurtjes al veel verschil, of als merken hun producten in een gouden verpakking doen, ziet het er al snel luxe uit!

Ik ben er echt een sucker voor, vooral als het gaat om lippenbalsem, blush/highlighters of lipsticks. Ligt dat aan mij of hebben meerdere mensen dat als ze een prachtige verpakking zien, dat ze sneller iets kopen dan dat het er uit ziet als crap?

Tumblr_mja0c51seb1s40vseo1_500_large

Vaak zien goedkopere merken er cheap uit, vaak veel plastic en zilveren laagjes die er binnen een paar dagen af liggen. Ook voelt het product veel lichter aan dan een wat duurder product.
Wat dat betreft hou ik meer van wat zwaardere producten, puur omdat het minder goedkoop voelt.

Lipbalms_large

Maar voor mij kunnen ook goedkope producten er leuk uit zien, zoals hier boven en het voorbeeld van de mascara.
Het ligt er maar aan wat je mooi vind, maar ik ben gewoon op dat gebied erg zwak met het overhalen dat ik het moet kopen. Tja, ik denk niet dat ik de enige ben, hoe zit het met jullie?
Koop jij een product sneller door de verpakking?

Photobucket

You might also like