woensdag 18 juli 2012

Update: Gezellig in de tent

Heei lieve volgers!
Ik zit op dit moment lekker in de caravan in Italie, en moest even een update schrijven voor jullie, want nee, ik vergeet jullie niet hoor!
Laat ik maar een beginnen met het weer, de eerste 2 dagen was het blubber, net als in nederland. Nee, het idee dat je de zon wilt op zoeken en toch regen krijgt maakte mij niet echt happy.
306549_450448984989981_825540852_n_large
De eerste dagen was het wel perfect weer om even alles op te ruimen en uit te pakken, dus echt erg vonden we het nou ook weer niet.
Vandaag (ik schrijf dit op zondag) is het weer zoals het hoort hier, heerlijk zonnig en super warm.
Net heb ik ook al weer even gezwommen, want het is echt te warm als je in de zon zit. Het is behoorlijk wennen aan de warmte, dat was ik natuurlijk in Nederland niet gewend!

Tumblr_m77eavcy8f1r46r7po1_500_large

Naast onze camping is een soort veldje met een strand tent en je kan daar wat drinken etc. Regelmatig organiseren ze daar feesten, dus je hoort de hele tijd leuke muziek wat het vakantie gevoel compleet maakt.

Vloggen is er nog niet echt van gekomen, maar hé, ik ben pas op de 3e dag! Jullie weten dat ik bijna 5 weken weg ga, dus het is niet zo erg.
Ik heb wel het gevoel dat ik het niet echt ga redden met de artikelen, dus het gaat waarschijnlijk gebeuren dat er een paar dagen geen artikelen komen.

Ik wou even een kleine update doen, dus geen lap tekst, daar is het nu te zonnig voor!
Ik hoop dat jullie het toch even leuk vonden om wat meer te horen van mij, geniet van je vakantie!



Photobucket

You might also like