vrijdag 6 juli 2012

Officieel vakantie!!

552783_399080433476188_938017923_n_large
Jeah baby, vandaag krijg ik lekker vakantie! Tenminste, vanmiddag ben ik echt helemaal klaar.
Misschien zijn er mensen die veel eerder al vakantie hebben of juist wat later.
Anyways, vanaf vandaag ben ik klaar, het jaar heb ik afgerond, de boeken zijn ingeleverd en ik heb een goed rapport op over te gaan.
Dit word een korte post, want ik ga hard aan het werk om voor te werken als ik op vakantie ben.
Maar het is toch wel een leuk om zo'n artikel online te zetten.

Tumblr_m5o4g5qmmv1rqfn0so1_500_large

Ik ga in de ochtend nog even naar school om mijn boeken in te leveren en mijn rapport op te halen.
Niet dat ik daar echt zin in heb, maar ach, het moet.
Wat ga ik doen voor dat ik op vakantie ga?
Allemaal dingen regelen voor mijn blog, filmpjes plannen, artikelen, foto's maken etc.
Zodat ik niet zo veel meer op vakantie hoef te doen.

Jullie kunnen gewoon nog elke week een filmpje verwachten en elke dag een artikel, tenminste, dat ga ik proberen.
Op vakantie ga ik natuurlijk ook door met artikelen, reviews, filmpjes maken. De artikelen kunnen online, maar de video's kan ik niet uploaden aangezien dat veel te veel data kost.
Wel plan ik video's in, dus kan ik ze daar online zetten.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en sorry voor dit slappe artikel vandaag.
Toch hoop ik dat jullie wel elke dag even langs komen, en wens ik jullie een hele fijne vakantie toe.

Wat gaan jullie doen met vakantie?
Photobucket

You might also like