zaterdag 21 juli 2012

Geen artikelen!

4001807390_c7720e8f12_z_large
Heei dames,
Zoals jullie weten ben ik nu op vakantie, bijna 5 weken in het zonnige Italie.
Ik ga hier geen lang artikel maken, maar ik ga waarschijnlijk deze vakantie even geen artikelen meer online zetten.
Ik heb er de tijd niet meer voor, te veel spanning en het 'moeten' is vervelend.
Ik maak een artikel als ik dat wil, daar zin in heb en de tijd heb, verder niet.
Het zal dus behoorlijk afnemen, en niet meer dagelijks zijn.
Natuurlijk heb ik wel gewoon filmpjes ingeplant, die komen natuurlijk wel elke week.
Het zou kunnen dat je af en toen een artikel ziet, dan heb ik inspiratie gehad en kon ik het bloggen toch niet helemaal laten liggen. (dat gaat sowieso niet lukken)
Na de vakantie ben ik weer helemaal terug, ik hoop dat jullie het begrijpen.
Nu ga ik weer lekker in de zon liggen, en genieten van de vakantie!
Veel plezier jullie ook!


Photobucket

You might also like