woensdag 30 mei 2012

Swatch: NYC Nail polish in 131 Chelsa cherry



Rode nagellak, ik kan er geen genoeg van krijgen. Ook al draag ik het niet zo vaak, rode nagellak doet het altijd goed, en daarom kijk ik altijd naar rode nagellakjes.
Vandaag ga ik deze rode nagellak van NYC swatchen voor jullie, bereid je voor, want het is ultimate red!

De verpakking van NYC vind ik wel mooi, strak maar toch speels. Het is duidelijk welke kleur het is etc.

 Leuk detail, op de dop staat het logo, me like!!
 En dan de swatch! Het is een super fijn lakje dat meteen volledig dekt in 1 laagje! Hij lakt ook erg fijn en soepel, niet streperig en dik. Het was echt een omg gevoel toen ik het kwastje over mijn nagel deed. Een vurige rood, dekkend in 1 laagje, die kom je niet vaak tegen!



Jep, niet helemaal gefocust, maar dit is dus de kleur 131 Chealsea cherry.

Dit nagellakje kan je krijgen bij kruidvat, voor maar 2,99!

Draag jij vaak rode nagellak?


Photobucket

You might also like