zondag 22 april 2012

Review: Xenos Wax Melts


Misschien heb je de video van gister al gezien, daar kon je zien dat ik een wax melt van Xenos heb gekocht.
Een tijdje geleden zag ik ze opeens in het schap liggen, met de geuren lavendel, roos en vanille. Aangezien ik die geuren al in een potje als olie had besloot ik even te wachten en ze niet te kopen, misschien kwamen er nog wel andere geuren. Chocola, cappuccino, aardbei chocola, framboos, noem het maar op.
Ik nam de frambozen geur mee om te testen, en als die lekker zou zijn zou ik de andere ook nog een keer proberen.



 Het wax blokje is best wel groot, en aangezien ik een klein oliebrandertje van de Blokker heb, wist ik al dat hij er niet helemaal in zou passen. Tip: breek de melt in kleine stukjes, zo heb je er langer plezier van en stroomt je brandertje niet over!
 De wax is groen, wat je niet echt verwacht bij een framboos wax, toch?
De wax word helemaal vloeibaar en laat gelijk een heerlijke geur achter in je kamer.
Ik moet zeggen dat ik de geur wel lekker vind, maar wel sterk. Op een gegeven moment heb ik het kaarsje uitgeblazen en de geur bleef redelijk lang hangen. De wax werd weer helemaal hard en volgende keer kan ik hem weer gebruiken.

Ik vind de wax melts een super leuke toevoeging van  Xenos, top!

Heb jij ook een oliebrandertje in je kamer staan? Zoja, wat is je favoriete geur?


Photobucket

You might also like