zaterdag 21 april 2012

Happy birthday Inspiredbybeauty!

London-louise-roe-philosophy-nsmbl.nl-20_large
Jaaaaaa je leest het goed, vandaag is mijn blog jarig! Ze word alweer 1 jaar, en dat moet je vieren.
Precies 1 jaar geleden op 21 april begon ik deze blog, ter vernieuwing en omdat het beter werkte.
Daarvoor had ik een site, lifeforgirls, en die werkte gewoon niet fijn om filmpjes en artikelen op te zetten. Ik volgde toen alleen nog maar de "grote" blogs, en wist nog helemaal niet zo veel van bloggen af.
Ik begon een blog, deed mijn ding en dacht niet na over anderen.
Het bloggen was een stukje van mijn leven geworden, wat nu nog steeds zo is. Het is een hobby, een passie, en ben er elke dag met plezier mee bezig.
Tumblr_ld2akcmltw1qcbra0o1_500_large
Ik ben veranderd, echt enorm veranderd, dat kan je vooral zien in de videos en de artikelen.
Die zijn anders opgebouwd nu, ze zijn langer, en ik post vaker. Ik denk dat de gene die mij van het begin al volgden mij vooral hebben zien veranderen. Ik kwam steeds meer te weten over het bloggen, volgde steeds meer blogs en kreeg er steeds meer lol in.
Ik ging door goede periodes en door slechte, en heb behoorlijk wat tegen slagen gehad. Dat alles heeft me gemaakt tot wie ik nu ben, en hoe ik nu blog.
Ik vind het leuk wat ik doe, en wil er alleen nog maar in groeien. Jullie kunnen mij daar alleen maar bij helpen, door te blijven komen op mijn blog, en lekker te reageren op mijn artikelen en video's.
Vinden jullie het trouwens niet super tof dat ik net in deze tijd een nieuwe lay-out heb? Een nieuw jaar, een nieuwe start, 20 GB leeg om foto's te plaatsten, een nieuwe lay-out, love it!
Oke, ik ga hier geen lang artikel van maken, want zo interessant is het misschien niet voor jullie.

Vandaag ga ik even lekker de stad in, en wat leuke dingen kopen, denk ik.

Taart kan ik niet met jullie delen, maar deze video wel! Ik heb van het hele jaar 1 video gemaakt, en ben er trots op!

http://www.youtube.com/watch?v=KKZfuINaadI


Straks komt er gewoon weer een normaal artikel, maar wou dit in de vroege ochtend even met jullie delen!


Photobucket

You might also like