woensdag 21 december 2011

Review: Teeez Boudoir Secrets Boudoir mascara

 Vandaag weer een review van Teeez, de collectie Boudoir Secrets! Ik heb 2 mascara's die ik ga testen, vergelijken en laten zien aan jullie, kijk je mee?

 De twee mascara's dus, ssshocking length en full en flirty volume. Een bruine en een zwarte mascara.
 Dit is Full en flirty volume, een zwarte mascara, met een normaal borsteltje die we vaak gewend zijn.
 Dan Ssshocking length, een bruine mascara met een krom borsteltje en rare rubbere borsteltjes. Persoonlijk vind ik dit eigenlijk wel fijner, hiermee krijg je bijna geen klontjes!

 Ssshocking length, die een mooie natuurlijke look met behoorlijk wat lengte creëerd.
Full en flirty volume, een beetje een teleurstelling, maar opzich wel goed. Omdat ik al redelijk lange en donkere wimpers heb van mij zelf, zie je niet heel veel verschil.

Excuses voor mijn wenkbrauwen en dat ik geen voor foto heb gemaakt... Ik was er niet helemaal bij denk ik.
Ik vind de Ssshocking length mascara het fijnst, lekker neutraal en een mooie lengte. Voor een mascara betaal je 6,79 dus op zich een prima prijs.
Je kan op deze site kijken waar je in jouw buurt Teeez producten kan kopen. En je kan Teeez ook bij DA kopen!

You might also like