dinsdag 20 december 2011

Creatief een kerst cadeau in pakken!

Ik had laatst een artikel gemaakt om kerst cadeautjes uit te zoeken, iets creatiefs te maken enzo.
Vandaag ga ik jullie helpen met het inpakken daarvan, wat voor de meeste misschien wel een groot drama kan worden...
Ik vond dit filmpje echt al een hele tijd geleden, ik had nog geen blog, ik wast echt 10 jaar ofzo.
Mischien kennen jullie hem wel, maar misschien ook niet, hij is zo duidelijk en zoo goed, dankje wel Serena!
Ik vind het altijd geweldig als er allemaal leuke strikken op zitten, en versierseltjes enzo. Wat sommige winkels ook doen, met name de parfumerieĆ«n en drogisten, is als je een cadeautje voor een man koopt dat ze er zo'n leuk stropdasje er op doen zoals hier, ongeveer dan.


Zelf vind ik hem wel een beetje ingewikkeld maar als het lukt is het natuurlijk wel heel leuk!
Leuke strikjes, gevouwen dingen, siersteentjes en bloemetjes zijn altijd super leuk op een cadeautje, het geeft een gevoel van luxe vind ik.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad en ik wens jullie hele hele hele fijnde kerstdagen!

You might also like