donderdag 17 november 2011

Column: Van heavy naar cute

Niks is zo veranderlijk als een mens. Dit werd heel vaak tegen mij gezegd. Volgens mij door de moeder van mijn ex. En het is waar! Op beide manieren; van binnen en van buiten. Toch zal ik het nu op de buitenkant houden. Ikzelf ben namelijk in korte tijd erg veranderd. Mijn kledingkasten hebben al talloze verschillende soorten kleding gehad. Op mijn blog post ik regelmatig outfits en dan kom je enorme tegenstellingen tegen! De ene keer zie ik er heavy uit, de andere keer heb ik een schattig jurkje aan. Dat zijn natuurlijk twee uitersten. Ik zal de foto's laten zien, dan snap je wat ik bedoel:

18-09-2011

20-09-2011

Ik ben benieuwd of jullie in een korte tijd (en daarmee bedoel ik max. 2 jaar) ook heel erg veranderd zijn. Laat het achter bij de comments!

See you next time!

You might also like