zondag 9 oktober 2011

100e artikel!

Ja meiden, jullie horen het goed, dit is mijn 100e artikel! Blader nog maar eens terug door mijn artikels en kijk hoe ik mijn eigen schrijfstijl heb ontwikkeld. Ik vind het zelf heel wat dat ik 100 artikelen heb gemaakt, aangezien ik helemaal niet zo vaak post.
banal...© | 52 фотографии
Van reviews tot updates, volgens mij zit het er allemaal wel in. Toch vind ik het altijd moeilijk om artikelen te bedenken, waar moet het overgaan? Is dit goed genoeg om online te zetten? etc.
Maar als ik kijk naar andere blogs vind ik die van mij maar alles binnen de lijntjes, ik heb geleerd dat ik gewoon wat meer mijn eigen draai er aan moet geven. En dan maakt het niet uit als het een week wat minder is, of langer, want mijn volgers zijn super trouw en super lief!

Vat dit nu niet verkeerd op, het is gewoon een veranderingetje die gaat plaats vinden. Meer personality, gekke onzin artikelen en vooral jullie blijven verrassen met mijn blog.
Ik hoop dat jullie het niet erg gaan vinden en vooral jullie meningen bij de comments zetten!

37389389_large

Verwacht nu niet dat ik als een gek ga bloggen, een nieuwe layout maak en al die dingen. Nee, het word gewoon wat persoonlijker en gezelliger. Ik hoop dat jullie lekker met een kopje thee mee discuseren over de onderwerpen van mijn artikelen, dat is hoe ik mijn blog zie. Niet strak, modern en bitchy gedrag, niet na-aperig gedoe of wat dan ook.

Dit was mijn honderdste artikel, ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik wat dingetjes ga veranderen
xx

You might also like