zaterdag 17 september 2011

wish list!

Vandaag, omdat ik bijna jarig ben, ga ik eens aan jullie mijn wish list laten zien. Verwacht er niet te veel van, ik ben nog bezig met dingen zoeken en toe te voegen. Veel plezier!  xx

 Graag in het mat, die tinten draag ik gewoon meer. Alle kleuren in 1 pallet, wat wil je nog meer?
 Lijkt me super fijn want ik heb ze nog nooit gehad, ook vind ik de blikjes uber cute!
 Als basis of iets anders, ik wil dit hebbeeeeeeeeeeeeeeen!
 Tja, niet zoveel over te zeggen denk ik, handig practisch en gewoon super cute door die roze steel.
 Voor mijn nieuwe kamer, waardoor hij super lekker ruikt altijd! En het staat nog leuk ook!
 Ik heb nog nooit een lipsmacker gehad, en ik zou ze graag willen proberen!
 Kennen jullie dat ook? Dat je gewoon niet durft te zitten op je fiets als het heeft geregent en dus nat is? Dan maar een zak er overheen vaak, maar niet zo hip vind ik zelf... Vandaar dat ik deze helemaal te gek vind!
Sloffen, met van die super stylish schattige dingetjes er op zoals die laatse 2. Lekker warm en nog super leuk ook!

You might also like