maandag 12 september 2011

Essence NATventURista LE!

Van af vandaag ga ik me wat meer bezig houden met nieuwe collecties, wat me wel leuk lijkt en om jullie een beetje op de hoogte te houden van de Le´s. Vandaag ga ik wat meer vertellen over de avondtuurlijke LE van essence namelijk NATventURista! Het bijzondere is dat deze collectie nu al bij mijn kruidvat in de buurt in de schappen ligt, terwijl kruidvat bij mij altijd super traag in dat soort dingen is! Maar goed, laten we de producten even gaan bekjiken.



 Deze keer zullen er ook veel accesoires in het schap liggen, zoals kettingen, armbandjes, oorbellen en ook een leuke haarband die je look helemaal af maken. De prijzen zijn nog niet bekend.



 Ook deze keer zit er een longlasting blush in de collectie, met een fris kleurtje. Hij is klein van formaat dus je kan hem gemakkelijk meenemen in je tas. Hij is te krijgen in 01 you’re my dragonfly, sugar.
prijs €2,29
 Dit vind ik zelf een heel leuk dingetje, een lipbalm in een botje, nu denk je wat is daar bijzonder aan? Maar het grappige is dat hij 3 kleuren heeft! Ik ga zeker deze leuke lipbalm op mijn wish list zetten, hij is namelijk maar €1,79!! Verkrijgbaar in 01 outdoor nudes.

Deze 2 gel liners zijn heel romig en naturel, om een prachtige look te maken! Verkrijgbaar in 01 barefoot through the moss en 02 mother earth is watching you.
prijs €2,99
 
Ook zit er een Gel liner kwastje in de collectie, wat ik niet zo goed begrijp, want essence heeft al zo´n kwastje in het vaste assortiment. Ik moet wel zeggen dat deze er mooier en strakker uit ziet.  Verkrijgbaar in een praktisch etui met een trendy dessin. prijs €1,49
Er zijn ook weer super leuke vrolijke lakjes te krijgen, precies de kleurtjes van de natuur.Te krijgen in 01 you’re my dragonfly, sugar!, 02 mother earth is watching you, 03 barefoot through the moss en 04 chirp, chirp!
prijs €1,79.
 Er zijn hele leuke avontuurlijke nagel stickertjes. In vijf gemakkelijke stappen zorgen deze gel stickers voor een trendy look en extra glans. Verkrijgbaar in 01 tree time en 02 flower power.
En voor de prijs hoef je ze niet te laten liggen, voor €1,99 kan je deze vrolijke stickers al mee nemen!
En dan als laatste de oogschaduws, waar ik heel nieuwsgierig naar ben. Deze oogschaduws zijn gebakken en hebben gemengde kleuren. Verkrijgbaar in 01 barefoot through the moss, 02 mother earth is watching you en 03 chirp, chirp!
prijs €2,78

Ik ben erg te spreken over de collectie, want ik heb (omdat ik haast had) ze maar snel gezien, en had geen tijd om ze te swatchen. Binnenkort horen jullie of ik hier iets uit heb gekocht!

xx


You might also like