dinsdag 14 juni 2011

Review: Hema bronzer jip en janneke

Hoe cute is dit? Dit is nou de bronzer van uit de jip en janneke collectie van Hema, en dus geen MAC product! Als je hier nog nooit over gehoord heb vind ik het ook niet vreemd dat je het op een MAC verpakking vind lijken, de zwarte matte rand is gewoon zo herkenbaar. Maar nee dit is echt een hema product wat ik voor 2,50 mee nam, wat een geluk was voor mij want de collectie ligt al een hele tijd in het uitverkoop rek, eerst was hij 4,- of zoiets. Ik moet er wel bij zeggen dat ik in een klein dorpje woon met een kleine Hema, in grotere steden is hij denk ik al uitverkocht. Maar toch wil ik jullie dit schattige product laten zien,  kijk je mee?



 'Make every day a happy day' is de quote die op het dekseltje staat, zooo ontzettend schattig!
Ook het poesje siepie is herkenbaar van het leuke duo.
 De verpakking ziet er schattig maar toch luxe uit, het is absoluut geen kindermake-up! De bronzer is vrij licht, (dat zie je goed op de volgende foto's) en dat maakt deze bronzer heel fijn voor mensen met lichte huidjes!
 Eye candy!

 Dit is met 1 veegje gemaakt, er komt niet te veel product af wat echt super fijn is. Deze bronzer is niet heel poederig en kruimelig, voelt heel zacht aan en is een perfecte kleur.
 De swatch uitgeveegd, je ziet hem bijna niet maar als je goed kijkt zie je een wat donkere plek zitten.
Hij heeft wel wat gouden glittertjes en glans in zich, maar die zie je eigenlijk alleen in de zon als je hem op heb. Ik kon geen foto meer maken met de bronzer op mijn gezicht, sorry daarvoor maar er komt vast nog wel binnenkort een LOTD waar ik deze bronzer ga gebruiken.
Dus kan jij deze bronzer nog ergens te pakken krijgen? Neem hem gelijk mee!! Het is je geld meer dan waard.

Het eindoordeel: Een super schattige verpakking met een hele mooie inhoud en een laag prijsje, wat wil je nog meer?

You might also like