zondag 12 juni 2011

Catrice nagellak: Am i blue or green review



Am i blue or green is een super mooi lakje, die ik dan ook graag aan jullie wil zien. Zoals de naam het eigenlijk al zegt is het niet echt een groen lakje, maar ook niet helemaal blauw. Op sommige momenten zie je duidelijk een groene gloed (wat je jammer genoeg niet op foto kan vastleggen) en voor de rest is het een mooi lichtblau lakje. Kijk je mee naar de foto's?


Ja ik weet het, deze 2 fotos zijn nogal vaag, maar er was iets met mijn camera de laatste tijd en heb het zelf weer kunnen oplossen zodat ik weer scherpere foto's kan maken zoals dit:






Dit lakje is echt geweldig om lekker in de zomer te dragen, en ik heb al een beetje gespeeld met oogschaduw om de kleur mooi te combineren. Eigenlijk valt er niet veel over dit lakje te vertellen, de substantie is (wat we gewent zijn van Catrice) prima, de kleur is een mooi creamy lakje zonder enige glitters er in, hij dekt in 2 laagjes (wat ook aangegeven staat op de dop) dit lakje is gewoon wow!

Ik hoop dat jullie hier wat aan hadden en I see you next time!

You might also like