woensdag 8 juni 2011

Beautytalk: Wat is jou maximale budget voor een make-up product?

Even zelf samen gesteld op de site van MNY ik vond het namelijk wel leuk om te laten zien!
De eerste keer dat ik het onderdeel beautytalk behandelde kreeg ik super veel leuke reacties, heel erg bedankt daarvoor! Daarom wil ik dit onderdeel er in houden, en deze keer is de vraag: wat is jou maximale budget voor een make-up product? Dus hoeveel wil jij uitgeven voor 1 make-up product, hoe ver ga jij? Ik heb het over alle make-up, dus van foundation tot oogschaduw.


Omdat ik niet echt veel geld heb en nog niks verdien, is mijn budget nog niet zo groot. Ik denk dat mijn budget ergens tussen de 20 en de 30 euro zit, en dat vind ik nog vrij hoog. Maar je moet je bedenken dat grote palettes (zoals bijvoorbeeld het 88 palette) al snel tegen de 20 euro lopen. Toch loop ik snel naar de budget merken, maar ook wel eens naar gosh of maybelline.

Nu vraag ik het aan jullie, wanneer vindt jij een product echt te duur en wanneer vind je het nog te doen?

You might also like