maandag 8 december 2014

Review OGX Macademia oil Producten



Een tijdje geleden kreeg ik de vraag van Rebecca, eigenaresse van de webshop: www.prinsessenhaartjes.nl. "Zou je het leuk vinden om met jouw krullen een nieuwe shampoo en conditioner te testen?" was de vraag. Uiteraard sta ik altijd open voor samenwerkingen en het testen van producten, een aangezien ik Rebecca al kende via mijn Youtube netwerk Divimove wilde ik dit graag doen!
De producten die ik opgestuurd kreeg waren de shampoo, conditioner en styling oil van OGX, met macadamia oil. Ik was erg benieuwd naar de producten, dus ik ben ze uitgebreid gaan testen!


OGX is een merk dat verschillende stylingproducten en shampoo's en conditioners verkoopt. Op de webshop van Rebecca zijn er 14 soorten lijnen te koop die allemaal helpen voor een eigen probleem. Droog haar, pluizig haar, slap haar, geïrriteerde hoofdhuid en noem maar op.
De producten die ik heb binnengekregen hebben allemaal macadamia olie in zich, wat erg goed schijnt te zijn voor droog en poreus haar. Als je haar hebt wat snel afbreekt en wat erg droog aanvoelt zou dit een set zijn die je aangeraden wordt. Dankzij de macadamia olie, bamboe extract en suikerriet maken deze producten je haar weer glad en zacht.

Ik was zeer benieuwd wat deze producten zouden gaan doen met mijn krullende lokken!




Ten eerste, ik vond de verpakkingen er leuk uitzien, speels, vernieuwend en de verschillende lijnen van dit merk hebben hun eigen kleur. Dit geeft duidelijkheid in de collectie en dat werkt goed.

Ook de geur van deze producten is een groot pluspunt, ze hebben een lekkere zoete geur die (naar mijn mening) niet overheerst.


De shampoo en conditioner vind ik erg fijn werken. Vooral bij de conditioner heb ik goed het gevoel dat mijn haar wordt gehydrateerd, en het heeft echt geholpen bij mijn droge haar. Vaak had ik wel eens droge puntjes maar sinds ik deze producten gebruik is dat een stuk minder geworden.
Vooral nu het winter is wil mijn haar nog wel eens extreem droog en snel pluizig worden, maar ik heb het idee dat dat ook aanzienlijk is verminderd. En dat is zeker fijn!

De shampoo werkt verder fijn, hij reinigt goed, schuimt niet te veel en maakt mijn haar niet stroef.

Dit serum is mijn grootste vriend geworden sinds ik de producten heb. Ik doe vaak in de ochtend een druppeltje in mijn haar, en doe hem daarna in mijn tas. Door de dag kan mijn haar nog wel eens pluizig worden en daar werkt dit serum top voor! Het stijlt de meeste plukjes prima en het werkt veeeel fijner dan alleen water. Omdat het een klein flesje is is het gemakkelijk om deze mee te nemen in je tas, pluspuntje!


De producten zijn voor de volgende prijzen te koop op de webshop.

Shampoo -         11,99
Conditioner -     11,99
Serum -              11,99




You might also like