zaterdag 20 december 2014

Kerstvakantie!


Jeah!!! Het is eindelijk weer zo ver, de kerstvakantie staat voor de deur. Na de laatste tentamens gehad te hebben, opdrachten en projecten ingeleverd te hebben kan ik eindelijk genieten van 2 weken geen school! Nergens aan hoeven denken, geen toetsen om voor te leren en ga zo nog maar even door. Kortom, heerlijk!


Op dit moment had ik weer eens zin om een update artikel te maken, dus dacht ik, waarom niet? Jullie hebben bovendien al een lange tijd niet veel meer van mij te horen gekregen, dus vandaar. Momenteel luister ik naar 3FM, serious request. Elk jaar volg ik het wel redelijk en blijf het bijzonder vinden, zo bewonderenswaardig! 
Vooral dit brengt het kerstvakantie gevoel weer behoorlijk naar voren, en dat vind ik maar al te fijn. Even goed beseffen dat je de komende twee weken niets hoeft te doen. Behalve dit jaar goed afmaken dan, en het volgende jaar weer prachtig en nieuw starten. Damn wat heb ik daar een zin in!


Met school beginnen we in 2015 ook weer met een nieuwe periode, wat nieuwe vakken, een nieuw rooster en nieuwe projecten betekend. Heerlijk vind ik dat. Het is fijn om elke periode weer iets totaal anders te hebben, zo houd je de afwisseling en de motivatie goed in balans. En ondanks dat alles leer je ontzettend veel!

Het fijne is is dat ik in november flink heb voorgewerkt voor de maand december op Inspiredbybeauty, alle video's zijn al een week geleden allemaal afgerond en ingepland. Zo'n heerlijk gevoel! Het is eindelijk even rustig en ik hoef even niets te doen aan mijn video's. Dus ook hiervoor is het lekker even vakantie. 
Nu ik weer meer tijd heb ga ik wel weer werken voor januari, maar dat is natuurlijk veel minder druk aangezien december een drukke en volle maand met maar liefst 17 video's in totaal!! (Als het er al niet meer zijn)
Ik ben in ieder geval ontzettend blij met mijn vakantie, en ik denk jullie ook! Laat weten wat jij gaat doen deze vakantie, ik ben erg benieuwd!

You might also like