maandag 20 oktober 2014

Some shots of my life #1 oktober 2014


Ja ja mensen, het is alweer 21 dagen oktober! De maand waar in ik jarig ben, en lekker een weekje vrij ben! Deze maand is nog niet afgelopen maar ik heb wel weer ontzettend veel leuke dingen meegemaakt, dus laten we mijn foto's van de afgelopen tijd gaan bekijken! Of te wel, some shots of my life!



Een tijdje geleden maakte ik weer eens taco's. Het was alweer een tijdje geleden dat ik dit heb gegeten, dus ik vond het wel weer eens tijd worden! Dit eet ik overigens niet volgens de traditionele manier, veel te onhandig. Ik gooi de inhoud op mijn bord, en breek af en toe stukjes taco af die ik er bij eet. TIP!

Op vrijdag hadden we wat meer de tijd om op school te komen, dus liepen we even langs de Starbucks. Hier dronk ik mijn oude vertrouwde Chai tea latte, een drankje dat ik eigenlijk altijd koop bij Starbucks als het wat kouder is.
Het is een heel spicy drankje, als je van kaneel en speculaas kruiden houd is dit zeker een aanrader! Heerlijk is dit zo op de redelijk vroege ochtend!


Op 12 oktober was ik jarig en at ik deze heerlijke chocolade met rode vruchten taart! Ik heb een ontzettend leuke dag met familie en vrienden gehad! Ik werd die dag trouwens 17, voor de mensen die het zich afvragen.


En dit was mijn look! Lekker eenvoudig, maar toch classy. Mijn outfit krijgen jullie later trouwens nog te zien in een outfit video!


Vorige week hadden we met de mediamanagement opleiding excursie week. We gingen onder andere naar  het communicatie museum in Den Haag en naar Blijdorp in Rotterdam! Het was ontzettend leuk om daar weer eens rond te lopen, omdat ik hier vroeger een abonnement op had. Hierdoor heb ik er echt een jaar elk weekend rond gelopen.
Jammer dat het wat minder weer was en dat ze zo veel aan het verbouwen waren, maar ik heb toch een hele leuke dag gehad!


En eigenlijk hadden we de regen niet eens zoveel door, we gingen gewoon even lekker wat drinken ondertussen!


Monkeys!!!






De laatste dag in de excursie week hadden we een fotoshoot met een groep uit je klas. We hadden een ontzettend leuke groep en hebben mooie foto's gemaakt. Die zie je nu bijvoorbeeld ook bij de pagina's met 'Contact' en 'Over mij en de site' :)

Die dag moesten we 2 soorten foto reeksen maken. Één die laat zien hoe je nu bent, en de ander hoe je je zelf over 10 jaar zou zien. Ook moest er een groepsfoto gemaakt worden, en daar hadden we een heel leuk idee voor...


We vonden dat we een mugshot moesten maken! De jongens en de meiden gingen van keurig gepolijste mannen en vrouwen  naar woeste en ruige criminelen. Ik vond het geweldig om te doen!
Weet je niet wat een mugshot is? Let me google that for you.


We zijn daarna ook nog even naar buiten geweest om wat leuke foto's te maken. Toen we tegen deze graffiti muur liepen vonden we dat dit onze locatie moest worden! Kortom, het was een hele leuke dag in een hele leuke week!


Vrijdag was ik vrij, en ging ik die avond naar Amsterdam om de film 22 jumpstreet te bekijken. Ik was uitgenodigd door Divimove, mijn netwerk om de film te bekijken met wat andere Youtubers. Super leuk natuurlijk!
De vlog komt aanstaande vrijdag op mijn hoofdkanaal, dus vergeet zeker niet te kijken!


De film bekeken we op maar liefst 18 verdiepingen hoog waardoor we een ontzettend gaaf uitzicht hadden op heel Amsterdam. We zagen een mega boot, die hier op de foto, maar ook de kermis en nog veel meer!


Afgelopen zondag was ik met familie om gezellig weer eens samen te eten. Die avond zaten we lekker buiten bij het vuurtje. Het viel eigenlijk heel erg mee met de kou! Lekker een kopje koffie erbij, kortom, gezelligheid!


Dit weekend was er ook groot nieuws! Ik maakte eindelijk mijn grote "project" bekend!
Waarschijnlijk hebben veel van jullie de video al gezien, of het op Socialmedia ontdekt. Maar heb je dat nog niet gedaan, check dan zeker even mijn nieuwe kanaal, hét nieuwe fashion kanaal!


En dit waren mijn foto's! Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben of hadden, fijne dag nog!

You might also like