zaterdag 20 september 2014

Syoss Glosing shine seal shampoo - Drogistplein



Een tijdje geleden kreeg ik een mail van Sanne van www.drogistplein.nl met de vraag of ik een Syoss shampoo wilde testen. Ik heb nog nooit eerder een Syoss shampoo geprobeerd en ik heb er ook nog nooit over geschreven, dus ik pakte deze kans met beiden handen aan!
Een tijdje later kwam het pakje binnen en heb ik dit product de afgelopen weken flink getest!




Ik heb meerdere keren gelezen en gehoord dat het goed schijnt te zijn voor je haar als je eens in de zoveel tijd wisselt van shampoo. Dat, en omdat ik geïnteresseerd was in het testen van deze shampoo deed mij er toe zetten om dit product te gaan testen!

Dit is wat Syoss over het product zegt/belooft:
Syoss Glossing Shine Seal Sealing Shampoo reinigt en verzorgt mild en verzegelt de glans langdurig, voor schitterende lichtreflecties. De high-performance Syoss Glossing Shine-Seal formule met laminatie technologie versterkt de haarvezel. Haar wordt zichtbaar mooier en glanzender en is een aanbeveling voor elke vrouw die kan genieten van mooi glanzend haar.
De shampoo komt uit een lijn wat dus is bedoelt om je haar te laten glanzen. Door een mooie glans in je haar ziet je haar er al een stuk gezonder en soepeler uit dan dat het er heel dof uit ziet.
De shine seal coating zorgt er voor dat je haar glad wordt. Hierdoor weerkaatst het licht in je haar en hierdoor krijg je een prachtige glans!


Het eerste wat mij opviel is dat de fles zo ontzettend groot is! Het is een fijne verpakking, en er zit veel in. Super fijn om thuis te hebben staan, zo moet je minder snel een nieuwe te kopen. Een nadeel kan zijn als je bijvoorbeeld je shampoo wilt mee nemen. Maar het is natuurlijk maar hoe, waar en wanneer je hem gebruikt.
Een groot voordeel vind ik dan weer dat dit product echt super lekker ruikt! Zeker een pluspunt, het is gewoon een super fijn gevoel om schoon haar te hebben dat ook nog eens lekker ruikt.





Na deze shampoo een paar weken getest te hebben kan ik zeggen dat ik onder de indruk ben! Vooral bij krullend haar vind ik het prachtig als je haar mooi glanst, waar deze shampoo dus voor zorgt.

De Glossing shine-seal shampoo van Syoss is voor 3,85 te koop op Drogistplein.nl. Daar naast is er ook nog een bijpassende glossing shine-seal conditioner.

Heb jij wel eens iets van Syoss geprobeerd? En zo ja, wat vond je er van? Laat het weten!

You might also like