donderdag 28 augustus 2014

Wishlist augustus 2014



Ik plaats eigenlijk maar weinig een wishlist. Waarom? Geen idee. Want die lijst is bij mij meestal niet zo klein. Toch heb ik heel vaak iets in mijn hoofd wat ik wil hebben, en dat het uiteindelijk mij toch lukt om dat te behalen.
Het lijkt mij leuk om dit wat beter vast te leggen op mijn blog, vandaar de wishlists artikelen!




Flanel sowieso een stof waar ik dol op ben. Bloesjes zijn mijn favoriete kledingstuk en ruitjes vind ik maar al te fashionable. Je raad het al, ik ben dol op Flannel tartan blouses!
Ik heb er al 2 in mijn kast liggen, één met paars tinten en de ander met rood tinten.  Deze keer wil ik er nog een bij met groen en blauw tinten, en laat ik nou net zoiets gevonden hebben bij Forever21. Hij is iets anders als bovenstaande blouse, maar komt in de buurt. Ik laat jullie weten wanneer ik het heb besteld!




Al een tijdje ben ik er voor aan het sparen, een echte spiegelreflex camera! Waarschijnlijk wil ik de 600d, maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Heb je nog aanraders of tips, let me know!
Het gaat alleen nog wel even duren, ik moet eerst namelijk wat schulden afbetalen...


Een boyfriend jeans, al een tijdje in het modebeeld maar ik heb me er nog niet aan gewaagd. Toch wil ik het wel een keer graag doen, en ook hiervan ga ik er één bij Forever21 bestellen. Geen sponsoring of wat dan ook, ik besloot met wat vriendinnen  te bestellen, vandaar.
Geen idee of mij die "boyfriend jeans" staat, maar we gaan het gewoon doen. Niet geschoten is altijd mis, right?


Nog een broek, en hierna ben ik nog niet klaar. Namelijk deze leather look jeans. 
Ik vind het altijd super leuk om met verschillende laagjes te werken, gecombineerd met het afwisselen van verschillende materialen en stoffen. Zo vind ik (nep)leer en (nep)bond heel gaaf, maar het kan natuurlijk ook gewoon sweater stof zijn, of een blouse.
Lekker mixen en matchen dus! 


Een highwaisted jeans, en dan nog het liefste een zwarte. Ik vind ze gewoon ontzettend gaaf staan en doen een klein persoon, zoals ik, net wat langer lijken.



Dit soort laarsjes, kan ik ze gewoon nu aantrekken? Ik ben ontzettend klein, (lees: 1,55) en daarom ben ik nooit wegvan een hakje of plateau. De vorm schoenen vind ik gewoon super gaaf, lekker edgy en vooral best comfy! Ik weet dat dit soort schoenen bij Boohoo te koop zijn, maar ik wil er denk ik geen 50 euro aan uitgeven, wat daar wel de normale prijs is.


En dit was de wishlist van deze periode, ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik deze items in mijn bezit heb.
Wat staat er momenteel op jou wishlist?

You might also like