zaterdag 2 augustus 2014

Bureau's en Imacs


Ik ben altijd al obsessed met perfect opgeruimde bureau's, net als op Pinterest. Je kent ze wel, van die bureau's die regel recht overgenomen zijn van een winkel, en waar niet in geleefd wordt. 
Zelf vind ik het niet erg als er wat rommel ligt, maar het moet wel rustig en overzichtelijk blijven. Daar houd ik van. 
Sinds dat ik mijn Imac heb vind ik mijn eigen bureau nog mooier, het staat gewoon strak en clean.
Ik weet dat er meer mensen zijn die ook zo'n obsessie hebben net als ik, vandaar dat ik jullie even wat inspiratie en leuke beelden laat zien!






Clean, zwart wit, en ik vind het echt prachtig in balans. Love de screensaver trouwens, die wil ik toch nog eens downloaden!





 Leuk idee! Kleine kerst lichtjes om je Imac op je bureau leggen. 



Oke, ik ben niet zo gek op de kleur paars, maar check even het bureau zelf! Ik houd hier dus van, lekker een robuuste uitstraling!


Ik houd van strak, maar ook van kleur, hout en artistieke uitspattingen, daarom vond ik dit beeld ook prachtig!


Ook dit is helemaal mijn stijl, een beetje dat industriƫle gecombineerd met de warme hout soorten vind ik echt prachtig!



En dit is ook weer met veel  kleur, wereld kaarten vind ik nog altijd prachtig. De kleuren vind ik alleen al mooi. Veel blauw met wat pastel tinten, perfect om kleur toe te passen in je woning!


Lekker rustig en simpel, maar misschien daarom iets te simpel voor mij. Nee, toch niet helemaal mijn smaak dit.



Ik houd van aparte stoelen, net als dit met een dieren velletje erover. Ook dit bureau spreekt me weer erg aan. Ik denk dat door de verschillende hout soorten en kleuren de ruimte heel warm aan voelt.


En dit waren de foto's alweer! Hopelijk vond je het leuk en inspirerend. 
Vind jij het ook zo leuk om hier inspiratie uit te halen? Of juist helemaal niet?

You might also like