zondag 10 augustus 2014

Aan alles komt een eind...


Aan alles komt eind. En dan bedoel ik ook echt alles. Zo ook de vakantie.
Iets wat als vier weken vol met zon en leuke uitstapjes gevormd moest worden, resulteerde in een regendilemma dat ik nog nooit zo erg heb mee gemaakt.
Van de 4,5 weken dat we hier waren, hebben we nog nooit zo weinig mooie dagen gehad. Na anderhalve week in de regen gezeten te hebben kwamen er af en toe twee mooie dagen en speelde het disaster zich weer van vooraf aan af. Ja, het zomerseizoen in Italië was ineens omgeslagen in een regenachtige herfst.
Of ik een leuke vakantie heb gehad? Dat wel.


Uiteraard mag ik eigenlijk niet klagen, er zijn niet veel mensen die vier en een halve week op vakantie kunnen, of überhaupt op vakantie gaan.
Maar de jaloezie slaat behoorlijk toe als je van vrienden leuke zomer kiekjes krijgt opgestuurd. Cocktail in hun hand, op het strand in de zon, met een hoop vrienden en gezelligheid.
Niet dat ik dat niet hier heb gehad, maar gewoon minder dan andere jaren.
Nu ik dit artikel schrijf hebben we om exact te zijn nog een hele week voor we weer naar huis gaan. En, zoals je misschien al kan raden, komt het nu met bakken uit de hemel.

Over een week gooien we de auto weer vol met tassen en dozen met alle zooi die we mee hebben genomen, plus alle geshopte dingen.(Lees, shoplog is coming!) Ja, en dan kan de reis van zo’n 13 á 14 uur weer beginnen. Maar ach, daar merk ik toch niets van. Aangezien ik de hele achterbank voor mij alleen heb ga ik liggen met een kussen en dekentje en hoor je mij niet meer. Welterusten!

Na dat  ik weer een beetje thuis gesetteld ben ga ik weer vol op aan de bak. Want  een vakantie, met zon of zonder zon, geeft een boost van motivatie en ideeën. Ik begin met de shoplog, ik ga de vlogs bewerken en uploaden, er komen outfit videos, en nog veel meer.
Heb je nog ideeën laat ze zeker achter want die zijn altijd welkom!
Ik ga nu even lekker een film kijken, jullie horen nog van me!

Liefs, Kim



You might also like