vrijdag 20 juni 2014

Swatch Maybelline super stay 7 days Nail polish 22 en 23


Het is alweer een tijdje geleden dat ik nagellak heb gekocht, en überhaupt make up. Ik heb al zoveel en ik wil vaak eerst wat meer opmaken voordat ik nieuwe dingen koop, tenzij het echt heel mooi is.
Maar, langzamer hand worden je nagellakjes een beetje hard en moet je toch maar eens nieuwe kopen. En dat deed ik. Ik zag de nieuwe super stay 7 day nagellakken van Maybelline, en er was ook nog eens een 1+1 gratis actie bij de Kruidvat. Dat laat ik natuurlijk niet schieten!




Ik nam de twee kleuren mee die mij erg aanspraken. Er waren verschillende roze en rood tinten en ook wat pastels. Omdat ik helemaal gek ben op minty en zacht gele kleurtjes nam ik deze mee. 22 lookout lemon en 23 mint jade, lovely!


De flesjes zien er leuk uit, en er zit zo'n 10 ml in. Voor 1 flesje betaal je €8,79. 
Persoonlijk vind ik dat wel wat aan de hoge kant, maar omdat er een actie was vond ik het helemaal niet zo duur.
Het zijn kleurtjes die ik dan ook echt heel vaak op heb in de zomer, dus dan heb ik het er wel voor over.



23 mint jade, een hele mooie blauwe acqua groene kleur, tja, of terwijl, mint! Ik draag dit soort kleurtjes echt zo ontzettend vaak, omdat het lekker opvalt en prachtig combineert met een zongebruinde huid.



En dan 22 lookout lemon, een zacht pastel geel kleurtje. Geel is misschien een kleur die veel mensen niet snel dragen, maar ik vind het een hele leuke kleur! Ook hier bij is het weer zo dat als je lekker bruin bent deze kleur echt heel goed opvalt. 

Beide kleuren dekken goed in 2 laagjes, dus dat is zoals elke lak prima. 
Deze lakjes gaan sowieso mee op vakantie, en ik denk dat ze half leeg weer terug komen. De nagellak gaat er op vakantie altijd wel sneller af, omdat ik veel in de zon lig, zwem en van alles doe. Tja, dat nemen we dan maar voor lief. 

Deze snoepjes zijn dus bij de Kruidvat te koop voor €8,79

Wat is jouw favoriete nagellak kleur voor in de zomer?


You might also like