donderdag 19 juni 2014

Some shots of my life #2 juni 2014


Het is alweer veel te lang geleden dat ik een Ssoml artikel heb gemaakt, tenminste, dat idee heb ik. 
Dat betekend uiteraard niet dat ik niets heb meegemaakt of gedaan heb. Integendeel! Sinds ik vakantie heb ben ik eigenlijk fulltime met Youtube bezig, en heb ik veel verschillende afspraken en uitjes. Super druk dus, maar allemaal wel heel leuk.




Een outfit video schieten! Ik vind het altijd leuk om nieuwe plekken te spotten voor outfit video's. Het was heerlijk zonnig dus dat is altijd fijn om mee en in te werken.


Examen cadeautje, het boek van Mascha!! Ondertussen heb ik hem al een paar weken uit, en man wat was het een leuk boek! Ik heb er heel erg van genoten en ik ben er zeker door geïnspireerd. Haar kijk op het leven en met haar opleiding op de achtergrond ben ik heel anders naar dingen gaan kijken!


Jeah sunshine! Met mijn nieuwe zonnebril in de tuin zitten, heerlijk!


En dan aan het eind van de dag bij een vuurtje zitten, super lekker en gezellig! Kopje thee er bij, en uiteindelijk nog een drankje. Uiteindelijk is het donker en wordt het wel te koud om buiten te zitten. Midden in de zomer zal dit wel echt heel lekker zijn!


En ja, jullie kunnen er niet om heen, ik ben geslaagd! Op Facebook en Instagram poppen de foto's met vlaggen en slingers omhoog, en felicitaties zijn er in overvloed. Ik ben zo blij!
Eindelijk weet ik het zeker en dringt het tot me door, ik heb de middelbare school afgerond en ik ga naar het GLR, whoop whoop!


De vlag en de slingers hangen al een paar dagen, en ik begin er steeds meer aan te wennen. Elke dag wordt ik er aan herinnerd dat ik het heb gehaald, en ja, dat geeft een ontzettend goed gevoel!
Aanstaande zaterdag geef ik een feestje/barbecue en de komende dagen zijn er nog ontzettend veel leuke feestjes en dagen waar ik dat lekker ga vieren!


Het geluk kon niet op, daar stond hij dan, mijn nieuwe computer! Ik ben er zo ontzettend happy mee, terwijl ik dit typ kijk ik glunderend naar mijn beeldscherm. 
Voor de duidelijkheid, dit heb ik gekregen van mijn ouders voor mijn examen, verjaardag, nieuwe studie en Youtube, en ik betaal nog een heel deel zelf ;)
Dat neemt niet weg dat dit een mega cadeau is en dat ik er ontzettend blij mee ben.


Het was selfie time die dag! Deze dag had ik mijn nieuwe kleding aan en kwamen mijn nichtjes om koekjes te bakken en om te filmen. Het was gezellig!


En de koekjes waren ook nog eens super goed gelukt! Ze waren erg lekker en we hebben er van genoten!


Soms kan ik het niet laten, en dan is lipstick op hebben niet zo'n goed moment. Ach ja, ik houd van haar!


Prachtige bloemen gekregen van lieve mensen om mij heen, ik word er zo vrolijk van! De witte roosjes aan de rechterkant staan nu op mijn kamer.




Een livechat op maandag vanaf 4 tot 5, iets wat niet vaak voorkomt! Helemaal niet omdat Lenette en Sabrina er ook waren, en wat was het gezellig! Er waren rond de 100 mensen online die naar ons keken, toch wel een gek idee.
Het was heel leuk, dus ik ga dit snel weer een keer doen! Thanks guys!



 Een vriend stuurde deze foto, hoe we er uitzagen vanaf de kijkers kant zeg maar. Super leuk! Het is leuk om te zien dat mensen die je kent en/of bevriend mee bent het leuk vinden wat je doet en dat ze je dan ook echt volgen, awesome!


En dit was vandaag (gisteren als jullie dit lezen). Ik ging woensdag met 2 vriendinnen naar Amsterdam en kocht daar deze grijze skaterskirt bij de Monki, een leuke winkel, jammer dat die niet bij mij in de buurt zit!


En dit waren mijn foto's van de afgelopen tijd alweer! Ik ga nu lekker mijn bed in, want het is nu kwart voor 12 precies en ik ben kapot van een dag door Amsterdam gelopen te hebben!

You might also like