maandag 26 mei 2014

The DYTG #9 Verslag



Afgelopen zaterdag was het zover, de Dutch Youtube Gathering stond op de planning! In dit artikel vertel ik mijn ervaring en mening, en laat ik jullie mijn vlog zien, die hierboven staat.
Voor dat de dag was aan gebroken waren er al veel aankondigingen te vinden op Youtube, van Youtubers die naar de expo in Houten zouden gaan.



Het was zo onwerkelijk! Ik ben met heel veel van jullie op de foto geweest! Het was zo raar, want ik was best zenuwachtig en jullie ook, uiteindelijk waren jullie allemaal ontzettend lief en zagen jullie er trouwens geweldig uit!

De dag begon voor mij al vroeg, maar eigenlijk ook weer niet omdat ik mij versliep, tja, that's me. 
Toen bleken onze treinen ook nog eens niet te rijden, dus moesten we eerst naar een ander station voordat we naar Utrecht konden.
Anyway, we zijn er in  ieder geval uiteindelijk aangekomen, en toen schrokken we toch wel een beetje. Er stond een mega lange rij, van echt meters lang. Gelukkig konden wij als vip erlangs en via een andere ingang naar binnen, maar ik vond het echt vet raar!

De dag was zoals ik al in de vlog zei, ontzettend druk, maar zo gaaf! Ik heb echt genoten van alles, en ik ben heel blij met het leren kennen van nieuwe mensen!
Ik ben benieuwd, wie was er bij, en wat vond je er van? xx

You might also like