zaterdag 10 mei 2014

Some shots of my life #1 Mei 2014


Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat foto's van mijn leven liet zien op mijn blog, dus werd het maar weer eens tijd. De vakantie zit er weer op en dat betekend vaak meer foto's. 
Normaal maak ik niet zo veel foto's, maar in vakanties vaak meer, geen idee waarom dat is.
Ik heb weer veel gedaan, gegeten, maar boven al veel geleerd. Check it out!



Even een duckface, het was selfie time!
Ik wilde jullie even bedanken voor alles, de abonnees, reacties, likes en mailtjes. Afgelopen week was ik wat filmpjes aan het kijken van veel verder terug in mijn kanaal. Ik vertelde in een video hoe blij ik was met 100 subs, en hoe leuk ik het vond dat ik een paar reacties kreeg.
Het is geweldig om te zien dat ik nu bijna de 10000 abonnees heb en dat ik nog steeds mega blij wordt van jullie. THANKS!


Een hele vakantie home alone betekend mensen over de vloer. Een paar vrienden bleven gezellig eten en we hebben daarna nog een film gekeken. Hier keken we Captain Phillips, hier ga ik later nog wat over schrijven in een artikel over de films die ik heb gezien.


Een cadeautje! In de vakantie ging ik naar Lenette toe want ze was jarig. Gewapend met 3 kaartjes om met z'n drieën (wij en nog een andere vriendin) naar Ed Sheeran te gaan.
Uiteraard was ze heel blij om die naam op de kaartjes te zien staan!


Mijn outfit van die avond, met hele sexy unicorn sokken eronder.


De volgende dag liepen een vriendin en ik de Primark weer eens in, met de bedoeling om alleen dingen te kopen die we écht nodig hadden.
Mission failed, maar ik heb wel hele leuke dingen!


Waaronder deze slippertjes! Sorry, de foto is niet helemaal scherp, maar ik wilde ze even op de foto zetten. Ik ben er blij mee!


Dinner time! Mijn broer en ik waren 2 weken alleen en hadden de dagen ervoor een beetje ongezond gegeten. Het was tijd voor een super healthy salade! We hebben van alles maar een beetje bij elkaar gegooid, maar het was verrassend lekker.

Kip, mais, ijsbergsla, kerstomaatjes, wortelrasp, paprika en een beetje dressing. That's it!



Zo zag mijn afgelopen week er eigenlijk uit. Leren, leren en nog meer leren.
Afgelopen week had ik twee proef examens, wiskunde en economie. Het ging redelijk, maar het kon beter. En nu ben ik, hoe kan het ook anders, dit artikel aan het typen als pauze van het leren.

De laatste tijd ben ik ook weer obsessed met verse muntthee! Het is zo lekker ;)


Pizza hawaii, jummie!


Mijn zus nodigde mijn broer en mij uit om een avondje te eten bij haar. Ze had heerlijke lasagne gemaakt en hebben daarna nog even tv gekeken met thee en brownies, gezelligheid!


Milou genoot van de meest zonnige dag van de week, namelijk maandag. Ik was vrij en was nog even naar de vrijmarkt gegaan. In de middag heb ik heerlijk in de zon gezeten.


Zonnen!!


Op de markt kocht ik dit nieuwe horloge, ik ben er blij mee! Hij is heel subtiel en fijntjes, zodat hij niet zo enorm veel opvalt. Ik zocht al een tijdje naar zoiets, maar vond steeds geen leuke waar ik enthousiast over werd. Ik droeg al lang geen horloge meer, maar heb hem nu gewoon elke dag om, fun!


And again, pizza. Tja, het was zo'n lazy day en als je dan om 9 merkt dat je nog moet eten is dit mijn enige optie. Ik at hier weer pizza met ananas, my favorite. Maar omdat ik bij domino's bestelde bestelde ik een basic pizza met ananas en ansjovis, zoo lekker!
Daarbij bestelde ik de brownies, ja, die vier hele kleine blokjes. Lekker was het wel!


Selfie alert! Ik merkte op dat mijn haar al weer zo lang werd en dat moest uiteraard op de foto. By the way, ik ben nog steeds super blij met deze spiegel. Hij is vroeger van mijn moeder geweest, en ik ben er dol op!



En maar weer even gezond doen. Ik at hier als avond eten een broodje gezond. Pistoletjes met kaas, ei en komkommer. Tomaat houd ik niet van.


En het regende all day long! Ik vond het niet leuk, het was donker, saai en ik wilde de hele dag in mijn onesie lopen. Halverwege dag dacht ik dat ik toch wat productiever moest zijn en trok mijn kleren aan. Tja, je moet wat op een dag.


En nog een keer avond eten. Ei met spek, paprika en een geroosterd broodje. Nomm

En dit was het weer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.
Even om het te zeggen, normaal eet ik never zo ongezond als dat ik hier deed, we hadden gewoon geen zin om elke keer uitgebreid te koken ;p

You might also like