maandag 19 mei 2014

Outfit: Sunny sunday!


Wat was het een ongelofelijk mooie dag gisteren! De zon scheen, er was geen wolkje aan de lucht en iedereen liep lekker in zijn zomer outfit. Ik ook, want ik was van plan om outfit foto’s te maken die dag.

Zaterdag had ik wat geshopt en ik had afgelopen tijd wat nieuwe dingen binnengekregen waar ik nog een outfit artikel mee wilde maken! 



Dit was de outfit die ik aan had. Als eerste pakte ik mijn nieuwe rokje van Gstar uit de kast. Deze kreeg ik van Bullsandbirds.com, een site waar ik momenteel in samenwerking mee ben. Ze vroegen of ik er wat leuks mee kon doen, en dat deed ik.

Ik combineerde de diep donker blauwe rok met deze top van het merk 8mm, van Menatwork. De geborduurde print had een blauwe kleur die erg leuk stond bij de kleur van de rok. Aangezien het blousje wat langer was besloot ik hem in mijn rokje te stoppen. Ik merk dat ik dit vaak doe, ook als ik bijvoorbeeld een broek aan heb. Herkenbaar?



De sieraden die ik droeg waren onder andere mijn zilveren statement ketting, een ketting die ik erg vaak draag! Daarbij droeg ik mijn zilveren armbandjes. Deze heb ik 24/7 om, behalve als ik bijvoorbeeld alleen maar gouden sieraden aan wil, maar het gebeurd vaker dat ik ze gewoon lekker mix en match.
Op de markt op vijf mei kocht ik het zilveren horloge dat op de foto staat. Ik vind hem zo gaaf! Voorheen had ik alleen een brede band met een gouden klokje met glitter steentjes. Hij paste lang niet overal bij, en sinds ik de laatste tijd alleen maar zilver draag raak ik hem steeds minder aan.

Toch vond ik het wel handig, zo’n horloge. Toen ik deze zag was ik verkocht, hij is erg subtiel en heeft een duidelijke wijzerplaat. Veel meer mijn ding, beter dan zo’n dikke brede band.




Toen ik afgelopen zaterdag de stad in ging met mijn moeder gingen we op sandaaltjes jacht. En ja, ik heb niet zo lang geleden een paar sandaaltjes bij de Primark gescoord, maar die zijn niet met alles te combineren en ik kan er niet erg lang op lopen.
Bij Van Haren, ja de winkel, niet ik, kwam ik een muur vol sandaaltjes tegen. Na veel andere paren gepast te hebben kwam ik uit bij deze. Ze hebben een soort ‘gladiator’ look en ze geven genoeg steun rond je voet. De gespjes en het zilveren detail op de zool vind ik echt heel leuk.

Zelf heb ik het idee dat dit van die schoentjes zijn waar je dol op bent, of ze haat. Wat denk jij?


Op deze zonnige dat droeg ik uiteraard mijn zonnebril, deze is van Solow. Mijn haar droeg ik lekker in een knot, dat is wel zo luchtig.
Ondanks dat ik nog veel moest leren, heb ik wel genoten van mijn dag, en jullie? Hebben jullie nog leuke dingen gedaan dit weekend?

You might also like