donderdag 22 mei 2014

FREEDOM!

Jump !! 😁😁

Vakantie!! Yes, sinds gisteren middag heb ik officieel zomervakantie! Mijn examens zitten er op, het werk is geleverd. Nu is het afwachten op 11 juni, wanneer ik mijn uitslag krijg.
Het voelt zo raar om nu al in mei vakantie te hebben, dat ik het zelf gewoon niet kan geloven.


De examens gingen in het algemeen wel goed, ik heb niet overal een goed gevoel over, maar dat is altijd wel zo. Ik heb mezelf voorgesteld om me niet druk te maken, maar gewoon af te wachten tot de uitslag. Stress heeft toch geen enkel nut.

Toen ik het laatste examen in leverde voelde het zo erg als een opluchting! Dat was het, ik hoef nu (hopelijk) gewoon nooit meer in de boeken voor de middelbare school. Zo fijn!


<3

Feesten, vrijheid en zomer is voorlopig mijn beeld. We gaan met de klas een feest organiseren, waar ik al druk mee bezig ben. Ook nodig ik als ik geslaagd ben wat familie en vrienden uit om lekker te barbecueën, nomm!

Dus mijn vakantie is al begonnen! Ik wens de rest van jullie nog veel succes op school, you can do it!


You might also like