zaterdag 28 december 2013

Yves Saint Laurent Rouge Volupté Shine Lipstick 15 Corail Intuitive




Jullie willen niet weten hoe mijn gezicht er uit zag toen ik het lichtblauwe zakje van Douglas met mijn naam er op open maakte. Een goud doosje, in de vorm van een lipstick doosje, met daar, de initialen van Yves Saint Laurent erop!
Mijn mond viel er spontaan van open, dit had ik nooit verwacht te krijgen met kerst!
Het pakje kwam van mijn zus, wat ik echt ontzettend lief maar eigenlijk veel te gek vind. Zie je het voor je, kom ik met mijn douche pakketje met bodylotion en douchegel.
Die middag pakte ik meteen mijn camera er bij, en begon als een gek foto's te schieten. Allemaal om het er perfect uit te laten zien, wat zeg ik, meer dan perfect.



Ik heb, zoals in de titel vermeld staat, de kleur 15 Corail Intuitive.



Nee, het kartonnen doosje was prachtig, maar check even de huls! De luxe straalt er gewoon van af. Het logo, het goud, de kleur die je in het midden ziet. Wauw!
De lipstick is nog redelijk 'zwaar' voor een lipstick, ook dat vind ik een duidelijk kenmerk van kwaliteit en luxe. Vergelijk dat maar eens met een lipstick van Essence.



I'm sorry, ik kon het niet laten om wat meer foto's te maken dan normaal, puur om de schoonheid van deze lipstick. Maar wacht, dan hebben we het nog niet eens over de binnenkant van de lipstick, waar het uiteindelijk allemaal om gaat.





Dit is hem! Geen gewaagde kleur of een overdosis aan glitter of glans, het is een heel mooi naturel kleurtje. Perfect voor overdag.
Ik denk zelfs, dat ik mezelf echt moet in gaan houden deze niet elke dag te gaan gebruiken, want dat vind ik een beetje zonde. Maar ja, daar hebben we het weer, make-up is ervoor om te gebruiken, niet waar?
Daar ben ik het mee eens, maar omdat het hier om een extreem luxe product (voor mij in ieder geval) gaat, en het een cadeautje is wil ik hier wel een tikkeltje zuinig mee doen.

Nooit gedacht dat ik ooit een YSL lipstick zou krijgen, of überhaupt zou bezitten. 
Ik ben er ontzettend blij mee, echt heel erg gaaf! Een echt pronkstuk, tussen de rest van de lipsticks in mijn stash.


Photobucket

You might also like