dinsdag 20 augustus 2013

Zomer vakantie '13


Hei iedereen! Eindelijk kan ik weer een artikel typen vanuit mijn eigen vertrouwde kamertje, van achter mijn bureau. Vandaag post ik een kort verslagje met wat foto's van mijn vakantie, en binnenkort komt er een vlog online. Gisteren zondag, de dag dat ik ben aangekomen poste ik meteen al een vlog en heb ik ook al een shoplog gemaakt en voor de helft bewerkt. Ik doe mijn best om alles zo snel mogelijk online te krijgen, want dat is natuurlijk wel zo leuk. Anyways, ik ben terug!!





Nog even de vlog die ik op mijn 2e kanaal poste, normaal plaats ik die video's niet op mijn blog omdat het er niet zo veel mee te maken heeft maar in een video kan ik toch wat meer vertellen dan in een artikel.

Mijn vakantie was ontzettend leuk, om daar maar mee te beginnen. Voor de mensen die het niet weten, ik ben zoals elk jaar naar Italië geweest, bij het Como meer. Dit jaar was ik er vier en een halve week, wat ik zelf wel echt ontzettend lang vind. Misschien wel iets te lang. Maar, ik mag zeker niet klagen, want ik heb er ontzettend genoten!!

De eerste 2 weken waren mijn broer en zijn vriendin mee, wat natuurlijk ontzettend gezellig was. Toen ze daarna met het vliegtuig naar huis gingen vond ik het wel ontzettend stil, opeen zo in je eentje, raar hoor.
Maar, ondanks dat heb ik mij natuurlijk super vermaakt met mensen die ik van daar ken, of niet kende.
De temperatuur, de omgeving, de mensen, het was gewoon zoals altijd weer een top vakantie.

Ik hoor graag of jullie nog ideeën hebben voor leuke artikelen, en dan voornamelijk beauty gerelateerd. Jammer genoeg heb ik nou ook weer niet zoveel inspiratie op gedaan op vakantie dat ik een hoofd vol aan ideeën heb.



Dit jaar ben ik voornamelijk veel op de camping geweest, maar ook wel af en toe naar wat dorpjes en stadjes. En, natuurlijk om niet te vergeten, het grote winkelcentrum waar ik bijna elk jaar rond de 2 keer heen ga. Ik kan mij daar zo erg op verheugen, echt een walhalla daar! Het winkelcentrum heet trouwens Fuentes, voor de mensen die het willen weten.
Dit is het plaatsje Gravedona, waar ik ook al echt heel mijn leven door heen loop. Look even hoe vet dit er uit ziet! Ik word altijd zo vrolijk van die leuk gekleurde huisjes, waarom hebben wij dat nou niet?

Veel heb ik deze vakantie dus niet gedaan, eigenlijk veel minder dan ik normaal in andere jaren heb gedaan. Maar ach, dat mag ook wel eens, het is tenslotte vakantie, right?
Wel zijn er wat feestjes geweest waar ik het ontzettend leuk heb gehad met vrienden en andere mensen, dat blijft gewoon zo leuk elk jaar!


Net als vorig jaar was er weer een 2 daags festival op het veld bij de strand tent naast onze camping, en daar was ook weer vuurwerk! Het was ontzettend gaaf omdat alles gelijk op muziek de lucht in ging, echt een hele aparte ervaring vind ik dat altijd.


En natuurlijk even bij de Kiko store op de foto, hoe kan het ook anders? Ik vind het altijd heerlijk om daar rond te lopen maar ik vind het altijd toch moeilijk om te kijken wat ik mee neem. Ik wil echt aparte producten en niet dingen kopen die je makkelijk als look-a-like ook in Nederland kunt kopen van een ander merk. Uiteindelijk vind ik bijna alles mooi en zou ik zo de hele winkel leeg kunnen plunderen, maar nee, ik heb me ingehouden!

Ik krijg vaak genoeg de vraag of het nou echt niet gaat vervelen om elk jaar naar de zelfde plek te gaan, maar nee, dat is echt niet zo. Zie het zo, ik ben niet anders gewend om naar de zelfde plek te gaan en mij lijkt het juist niet leuk om elk jaar weer ergens anders te zijn. Terwijl dat bij veel van jullie juist andersom is.
Ik blijf het leuk vinden en daarom blijf ik mee gaan, maar wie weet, ga ik over een jaar of 2 niet meer mee of ga ik maar een weekje, of zoiets.

Goed, hier laat ik het bij vandaag, meer kunnen jullie zien in de vlog die over een paar dagen online komt. Have a nice day ladies!
Photobucket

You might also like