zondag 25 augustus 2013

Some shots of my life #12

Goede morgen, middag, avond of nacht, wanneer je dit artikel ook bekijkt, helleu!
Wat is de tijd toch weer snel gegaan, het lijk wel weer sneller dan dat het normaal gaat. Zou dat te maken kunnen hebben met dat het vakantie is? I don't know, maar het is in elk geval al weer veel te lang geleden dat ik voor jullie een some shots of my life artikel maakte, dus here we go!

Natuurlijk ben ik ook een hele tijd op vakantie geweest en daar heb ik niet heel veel foto's gemaakt of in ieder geval de foto's die ik nog niet heb laten zien aan jullie en een beetje passen bij dit artikel. 
Toch heb ik redelijk wat foto's, dus kijk gezellig mee!




De reis begon, helemaal links zie je dat we onderweg waren maar nog wel in Nederland, snel nog even een foto op instagram zetten natuurlijk!

En de foto daarna, eindelijk aangekomen na de lange reis. Elk jaar maak ik wel tientallen foto's van het uitzicht wat wij hebben vanaf onze plek, het verveeld gewoon nooit!

Even een selfie, met Milou! Voor de meeste misschien geen onbekend koppie, maar ik stel haar even snel voor. Dit is Milou, mijn 9 jarige, super lieve, speelse, en meest hard snurkende hondje!
Sommige weten het al, maar het gaat niet heel goed met Milou. 3 kwart jaar geleden begon een plekje bij haar neus, die daar al heel haar leven zat en af en toe al bloedde, te groeien.
We gingen naar de dieren arts en al snel bleek dat het een tumor was. Of hij kwaadaardig is? Tja, als hij blijft groeien wel. Het was een tijdje goed gegaan omdat het heel erg verminderde en bijna helemaal weg was. Tot begin zomer.
Hij is nu al zeker 1,5 centimeter en zal waarschijnlijk alleen nog maar verder gaan groeien. Wegsnijden is geen optie, dan zouden ze heel haar neus weg moeten halen en een hond zonder neus is voor ons geen hond.
We wachten dus af tot het niet meer gaat. Pijn heeft ze er niet aan, tenminste, dat weet je nooit zeker maar ze reageert niet als je erover heen aait.
Ik hou jullie op de hoogte!


Heeuujj! Die trui komt jullie waarschijnlijk bekend voor! Ik kocht deze in Italiƫ en mijn schoonzus vond hem ook zo leuk dat we hem allebei hebben gekocht. Twins!

Op de foto er naast zien jullie een mega taart die lijkt op het Como meer, het meer waar ik altijd heen ga. Super gaaf! Alles was heel realistisch met kleuren chocola en marsepein gedaan, cool! Ik ben benieuwd of iemand dat nou echt zou kopen? Hij lag in het grote winkelcentrum in de mega supermarkt (lees: rond de 30 kassa's) bij de bakkerij, waar ik niet langs kan komen zonder alles onder gekwijld te hebben, jummeeeh

Daarnaast zie je onze kar met boodschappen, hier hielden we het nog redelijk bescheiden. Ohja, en die Kinder cakejes waren niet eens van mij maar van mijn broer. (Niet dat ik de helft van het pak niet op heb gegeten....)

Ook al ben ik op vakantie, ik blijf altijd door gaan met bloggen en het bewerken van video's. Hier was ik bezig met de video over de vakantie, en ik vond het eigenlijk alleen maar leuk om daar ook mee bezig te zijn!


Salad! Die dag aten we tonijnsalade, echt een van mijn favoriete salades. Mijn moeder maakt het wel vaker maar ik weet nog steeds niet wat er allemaal in gaat, ik moet er eens bij staan, misschien helpt dat?

Toen ik eindelijk thuis was meteen die zelfde dag nog een video opnemen, That's how we rule. Ik vond het eigenlijk wel weer heerlijk om lekker tegen een camera aan te lullen. (Vandaar de 2 video's met slap gelul over kleding en makeup)

Mijn kamer fotograferen voor Ilse, van het Hoe Overleef Ik tijdschrift. (Remember de boeken?) Ik kom namelijk met mijn kamer in het tijdschrift te staan! Als het blad uit is komt er natuurlijk een artikeltje over, maar ik beloof jullie dat het ontzettend leuk is. Sowieso vind ik het tijdschrift leuk, zeker het kijken waard!
Als het tijdschrift bijna uit is zal ik jullie er ook van op de hoogte stellen, tot nu toe kan ik er nog niet veel over zeggen.


Selfie time! Even wat outfitjes! Alle bloesjes en hempjes die je ziet komen van H&M, de Legging komt van C&A, de broek van Camaieu en het jasje van Tally Weijl.


Tja, ook al is het redelijk warm en zomer, ik hou van geur en gewone kaarsen, dus daarom dat ik ze ook elke avond aan heb! Het is altijd lekker als je kamer lekker ruikt en er gezellig uit ziet, right?


En last but not least, de nieuwe lay out/ header! Ik ben er helemaal blij mee met hoe het er uit ziet en wat de mogelijk heden zijn met veranderen etc. Lees een paar artikelen terug voor het artikel er over!

En dit was het weer voor deze keer, ik hoop dat jullie het leuk vonden, tot de volgende keer!
Photobucket

You might also like