donderdag 22 augustus 2013

Kiko Sun Bronzing Blush 102 Brick Mandarin


Vandaag ga ik weer een product van Kiko behandelen, dit is dus artikel 2 van de 5! Deze keer heb ik maar 1 product, wat niet vaak gebeurd met de (mix) reviews, maar omdat ik het zo'n mooi product vond en omdat hij niet echt ergens anders bij hoorde vond ik dat hij wel een eigen artikel verdiende.
Helaas is deze blush niet van mij maar van mijn moeder, en hij is ook al uit het schap. Waarom maak ik dan een review zal je denken.
Dat doe ik om jullie wat meer te laten zien van het merk Kiko, en omdat dit een typisch product van Kiko is vond ik het leuk om er toch wat over te schrijven!
Tja, nu heb ik eigenlijk al verklapt wat ik van dit product vind, maar wil je weten waarom dat is en hoe hij er uit ziet lees dan lekker verder!



Als eerst even, check deze verpakking! Sowieso dat het in een doosje zit maakt het al heel luxe, maar dat zijn we eigenlijk ondertussen al gewent van Kiko. Maar dan de verpakking waar de blush direct in zit, hoe gaaf! De structuur en het patroontje ziet er echt gaaf uit, net alsof het een stofje is dat er op ligt.
Ik vind het echt een hele luxe uitstraling hebben, en ook dat zien we vaker bij de producten van Kiko. Misschien vind ik het merk daarom wel zo leuk, je krijgt ontzettend veel luxe, voor weinig geld! En nee, niet alleen de verpakking is zo, maar ook met het product zelf wat er in zit is vaak goed van kwaliteit.
Goed, genoeg gekwijl over de verpakking alleen al, laten we kijken wat er in zit!


Ja, zoals ik al zei is niet alleen de verpakking ook gorgeous, maar ook de bronzing blush zelf ziet er goed uit! De manier hoe de 3 kleuren er in zijn gedaan ziet er leuk uit, terwijl het eigenlijk heel simpel is. Je kan de kleuren los gebruiken, bijvoorbeeld elke kleur als blush of de bruine kleur als bronzer, de oranje/roze kleur als blush en de licht roze als highlighter. Of, je gaat met je kwast er gewoon over heen, en pakt alle drie de kleuren tegelijk voor een warme kleur met een lichte glans er door heen.

Ook weer een herkenbaar puntje bij Kiko producten, het spiegeltje in het dekseltje, cute en handig! Zo hoef je niet als je weg gaat nog eens een extra spiegel mee te nemen, want deze volstaat prima.

De structuur is echt heel fijn van deze bronzer/blush, het is een hele zachte poeder die mooi en goed in de verpakking zit, dat kan soms wel eens tegen vallen bij blushes.


En dit zijn de swatches! Even voor de duidelijkheid, van links zie je de oranje/roze kleur, dan de bruine kleur en dan de licht roze. Daarnaast heb ik de kleuren luchtig door elkaar gemengd en ze op mijn arm aangebracht, mooi kleurtje right?

Ik ben heel erg te spreken over deze blush, en mijn moeder is er dan ook erg blij mee!

Voordelen:

  • Mooie verpakking
  • Leuk en handig motief
  • Fijne structuur


Nadelen:

  • Kiko is slecht verkrijgbaar
  • Misschien wat boven je budget
Deze blush was eerst 13,90, maar mijn moeder kocht deze blush in de sale rond de 6 euro. Dat lijkt misschien veel, maar vergeet niet dat je eigenlijk 3 kleuren blush hebt!

Have a nice day!

Photobucket

You might also like