donderdag 22 augustus 2013

Inspiredbybeauty opent facebookpagina!


Ja, jullie lezen het goed, Inspiredbybeauty heeft haar eigen facebook pagina, wat natuurlijk super leuk is! Hier kun je veel leuke nieuwtjes en extra's op vinden, het is natuurlijk altijd leuk als jij al eerder weet dat er een nieuwe video aankomt en dat je weet wanneer er weer een nieuwe livechat komt!


Ik heb er al eerder aan zitten denken maar het is er nooit van gekomen omdat ik het misschien niet nodig vond. Toch heb ik het nooit echt gedaan. Op woensdag was het dan eindelijk zo ver, ik draaide de knop bij mij zelf om en ik besloot op facebook een pagina te maken speciaal voor mijn blog. Zo gedaan natuurlijk, want tegenwoordig is dat totaal geen moeite.
Wat bij mij nou er voor heeft gezorgd dat ik dit toch doe weet ik niet, maar ik vind het een hele leuke keuze!
Jullie kunnen nu op facebook in de gaten houden wanneer er leuke artikelen aankomen, jullie blijven op de hoogte van nieuwtjes, winacties en extra's, en bovendien weten jullie ook wanneer er een livechat is of waar er leuke dingen in de sale zijn bijvoorbeeld!
Ik ga proberen de facebook zo goed mogelijk bij te houden, maar dat zal niet zo'n probleem worden verwacht ik. Zoveel zit ik niet op facebook, maar hierdoor wil ik best wat vaker updaten.

Hopen op positieve reacties dus, want ik ben in ieder geval super excited! Ik vind de communicatie met mijn bezoekers ontzettend belangrijk, en ik denk dat dit zeker een goede stap in de juiste richting is.
Dit was zomaar even een extra artikeltje, ik vond het wel zo leuk om even te melden, zodat we sneller op die 100 likes zitten!

Klik en like! www.facebook.com/inspiredbybeautyblog
Photobucket

You might also like