maandag 26 augustus 2013

Muziek van het moment! #6


Muziek is iets wat voor mij gewoon een must is. Zonder muziek is mijn leven gewoon zoveel stiller en saaier! Tijdens het tikken van een van de nieuwste artikelen, eten, als ik gewoon in mijn bed lig, altijd heb ik muziek op. Daardoor gaan er behoorlijk wat nummers door heen en die laat ik jullie vandaag in dit artikel even horen. Van Emilie Sandé tot Bruno Mars, en van Pharell tot Katy Perry Have fun!




Robin Stjernberg- You

Laten we beginnen met dit nummer, die ik deze zomer ontzettend veel heb geluisterd. Hij is misschien niet zo bekend omdat hij vanuithet Eurovision songfestival komt van Robin Stjernberg. Ik vind het echt een heerlijk nummer, maar volgens mij is het echt onmogelijk om live te zingen!
Robin heeft, vind ik tenminste, echt talent en ik vind dit liedje helemaal top!



Zara larsson- She is not me part 2

De vorige keer liet ik jullie al naar een paar liedjes van Zara luisteren, bijvoorbeeld 'She is not me' . Dat was deel 1, maar sinds een tijdje is ook deel 2 uitgekomen. Ik vind het een heerlijk nummer, en misschien nog wel beter dan deel 1.
Ik vind haar stem super fijn om naar te luisteren, en heeft volgens mij wat weg van Rihanna, iemand eens?



Emili Sandé, Naughty Boy- Wonder

Ook weer zo'n lekker nummer om mee te zingen, tenminste, ik vind van wel! De clip ziet er trouwens ook super gaaf uit, maar die kan ik niet plaatsen op mijn blog aangezien het van VEVO is dus als je die wilt zien moet je even kijken op Youtube.
De melodie, de stem, ik weet niet wat het is dat dit nummer zo leuk maakt, maar ik vind het heerlijk om te luisteren!



Katy Perry- Roar

Dan het volgende nummer, van Katy Perry, die denk ik al redelijk bekend is geworden sinds hij uit is. Even hoor, hoe vet is de originele clip? Super origineel gedaan natuurlijk met die lyrics, emoticons en what's app berichtjes. Helaas kon ik ook deze video niet plaatsen op mijn blog omdat deze ook weer deel is van hetVEVO acount van Katy. Toch is het (als je hem nog niet gezien hebt) zeker het kijken waard!



Tyler Ward- Roar (Cover)

Dan, hoe kan het ook anders, een cover van het vorige liedje! Sinds ik deze cover heb gehoord luister ik bijna niet meer naar die van Katy zelf, en dit is niet het enige nummer waar ik dat heb. Sommige mensen kunnen zo goed een nummer coveren, dat is echt niet te geloven! Dit was het eerste nummer wat ik hoorde van hem en ik vind het echt fantastisch klinken. 
Toen ben ik natuurlijk wat verder gaan klikken en dan kom je bij nog meer leuke video's, covers en songs van Tyler, en ook dat is zeker het kijken waard.



Ik ben geen fan van Miley, eerlijk gezegd luister ik nooit naar haar nummers. Totdat ik deze cover tegen kwam van Tyler! Het ziet er zo leuk uit en het klinkt ook nog eens heel erg lekker. Ik ben heel erg benieuwd of jullie hem al kenden en natuurlijk wat jullie van zijn nummers vinden!



Pharrell- Happy

En om even vrolijk en blij af te sluiten, dit nummer van Pharrell, whuuut?! Dit is zo'n vrolijk liedje! Hij is voor de nieuwe film Despicable me 2, en ik vind hem leuk!!
Heerlijk om even een artikel op te tikken of om je kamer bij op te ruimen, en, geeft dit jullie weer inspiratie?

Ik hoop dat ik jullie weer wat nieuwe nummers heb laten horen, dus laat mij weten bij de reacties welke jullie al kenden, welke niet en natuurlijk jullie mening!

Have a nice day!

Photobucket

You might also like