woensdag 21 augustus 2013

Back to normal life



School Sucks!

De vakantie is vol op bezig, bijna ten einde, of moet nog beginnen voor mensen die nu nog op vakantie moeten gaan. Voor mij is het al bijna het einde, ik ben net thuis en heb nog 2 weken vakantie en moet dan weer naar school.
Oke, je baalt als je het woord school weer hoort en helemaal als je weet dat dat betekent dat je elke dag weer door je wekker wordt wakker gemaakt.
Maar hé, ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg om weer te beginnen. Even weer wat bezig zijn met dingen, is voor mij beter dan de hele dag niks doen. (Ondanks dat ik wel voor mijn blog werk natuurlijk)


missing school

Ik vind het altijd weer leuk om mijn vrienden weer te zien en om weer te beginnen met een nieuw schoon schooljaar, en geen gedoe met laatste lootjes en dat soort dingen.
Natuurlijk word het voor mij flink aanpoten, aangezien het mijn examen jaar is. Maar ik heb er wel ontzettend veel zin in. 1 jaartje, en daarna ben ik officieel klaar met de middelbare school, gewoon KLAAR!

Het begint bij mij al bij het moment dat mijn boeken binnenkomen, het klinkt raar, maar ik vind het heerlijk om alles klaar te hebben voor het volgende schooljaar, om maar niet te spreken over hoe rommelig het is als ik klaar ben met dat zelfde jaar.
Maar, ik doe mijn best. Geloof me. Echt.
Boeken kaften, schriften kopen, tas kopen of schoonmaken en leeg maken, en meer dat soort dingen.

Stiles & Scott - Stiles Stilinski Photo (32209894) - Fanpop fanclubs

Kijk, ik heb ook na 2 weken al weer genoeg van school en zit ik het liefst de hele dag thuis te werken, maar als dat dan weer te lang duurt wil ik wel weer terug. Het is moeilijk om te kiezen maar als dat echt moet kies ik toch om naar school te gaan, omdat het eigenlijk ook wel weer heel gezellig is vaak.

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening, vinden jullie het ook wel weer leuk om wat te kunnen doen en zijn jullie weer benieuwd naar welke docenten je krijgt, welke boeken je hebt, bij wie je in de klas komt etc. Of heb jij liever 6 maanden vakantie, 2 keer per jaar? Let me know!

Er komen zo snel mogelijk weer leuke beauty artikelen aan zodra ik een beetje gesetteld ben en weer alles op orde heb, nog even geduld dames!
Have a nice day!

Photobucket

You might also like