vrijdag 19 juli 2013

Wat gaat er in je tas in je vakantie?

HolidayonMalta. | via Facebook

Je bent op vakantie, of je hebt vakantie en bent nog in je eigen land, en gaat de stad in of gewoon een dagje weg. Wat neem je mee? 
Zonnebrand, elastiekjes, zonnebril, uhm... Ohja, water! Geen nood, in dit artikel geef ik je tips en laat ik weten wat je mee kan nemen!

Burlap and Crystal | Make Every Day an Event

Natuurlijk ligt het allemaal aan hoelang je weg gaat, waar heen, en wat je gaat doen. Stel je gaat naar het strand, dan is de inhoud van mijn tas heel anders als dat ik bijvoorbeeld ga shoppen of een stuk ga wandelen. Vrij logisch, right?

Standaard dingen in je tas, of in ieder geval bij die van mij, zijn sleutels, mobiel, elastiekjes voor mijn haar, zonnebril, lippenbalsem, water en bijna altijd mijn fotocamera. 
Dat laatste is meer voor mijn blog en Youtube, want stel ik zie opeens een hele leuke plek om OOTD foto's te schieten of zelfs wel een video, dan is dat mogelijk en dat vind ik altijd heel leuk om te doen. Ook andere dingen op de foto zetten vind ik leuk om te doen en gewoon het idee dat ik het kan doen is fijn.

Strand
Stel ik ga naar het strand, dan neem ik vaak zonnebrand crème, een handoek, een tijdschrift en mijn mp3-speler mee. Dan heb ik wat te doen, ik ben beschermd tegen de zon en that's it, geen bijzondere dingen, over een paar dagen komt er een video online waar ik een 'What's in my beach bag' doe.


Valencia ♥

Wandelen
Op sommige dagen neem ik mijn tas mee als we gaan wandelen, bijvoorbeeld in de bergen of langs het meer. Dan heb ik eigenlijk de meeste dingen mee die ik hier boven al heb opgenoemd, maar vaak komt dat dan ook nog eten bij, want dat is wel belangrijk als je lang weg bent!

Shoppen
Met het shoppen neem ik natuurlijk mijn portemonnee mee, en ook weer mijn foto camera. Vaak trek ik die dag makkelijke kleren aan die ik snel aan en uit kan doen zodat ik geen gedoe in de paskamer heb om kleding te passen.

Verder wisselt het natuurlijk af, maar zorg dat je er goed bij nadenkt wat je mee neemt. Natuurlijk wil je alles mee hebben en niets vergeten, en voor bereid zijn op dingen, maar je wilt ook niet dat je te veel mee neemt. Denk goed aan het weer, wat je precies gaat doen en waar je heen gaat en voor hoelang. Word het wat kouder? Of ga je bijvoorbeeld in de middag tot avond weg? Neem dan voor de zeker heid een vestje mee, daar kan je jezelf later op de avond nog blij mee maken!

Wil je meer mee nemen dan dat je normaal doet? Denk goed na bij elk onderwerp dat je pakt of je dit wel echt nodig hebt, zo voorkom je dat je de hele tijd met een zware tas loop zonder dat je al die dingen gebruikt of echt nodig hebt.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad en het leuk vonden om te lezen, have a nice day!

Photobucket                            Foto's zijn van Weheartit.com

You might also like