zaterdag 25 mei 2013

Yves Rocher verzorgende lipstick - Grand Rouge



In de goodiebag van het event Beauty&Suits zat onder andere ook deze lipstick van Yves Rocher. Ik heb al wat producten van Yves Rocher, maar nog nooit echt make up getest.
Toen ik deze lipstick zag wist ik zeker dat ik deze echt heel graag wilde uitproberen!
Ik ben behoorlijk enthousiast, dus wil je meer weten lees dan lekker verder!


Als eerste, guys! Check even de huls, hoe gaaf ziet dit er uit! Ik ben een echte sucker voor leuke en mooie verpakkingen, en ik vind dit er echt heel tof uit zien.
Het ziet er heel luxe en helemaal niet goedkoop uit, nice!



De lipstick huls ziet er niet alleen leuk uit, ook de lipstick zelf is heel erg mooi! Het is een mooie warme donker roze kleur, eentje die ik snel in de avond zal dragen, maar ook regelmatig overdag in de zomer!
Ook heeft de lipstick een lekkere geur, het is lekker zoet, maar niet overheersend. Ik houd er van, het is zoveel beter dan bijvoorbeeld die chemische geurtjes van andere merken!




En dan is dit de swatch! Indrukwekkend right?  Hij is ontzettend gepigmenteerd, en de kleur komt heel mooi over, zoals je ziet is hij echt mooi diep roze.

De structuur is ontzettend fijn, lekker creamy en heel zacht. Dat hij verzorgend is begrijp ik wel, als ik deze lipstick op heb heb ik totaal geen droge lippen en velletjes zijn niet zichtbaar, erg fijn al zeg ik het zelf, want ik heb dat vaak met andere lipsticks wel.

En ja dan is de vraag blijft hij lang zitten? Ik vind het fijn als een lipstick lang blijft zitten, want ik heb meestal geen zin om dat elke keer bij te werken.


Yes! Dit wilde ik zien toen ik met een nat doekje er over heen ging. (Dit was geen make-up doekje)
Hij blijft dus super zitten, want zelfs een paar dagen na dat ik de lipstick op mijn arm had getest was er nog een vaag roze streepje zitten.

Hij trekt echt een soort van in je lippen, zoals een lipstain, zonder echt in de lijntjes gaat zitten. Super fijn dus!


De lipstick brengt makkelijk aan, omdat hij lekker romig is smeert hij fijn uit. Ook vind ik het mooi dat hij een klein glansje heeft, en niet helemaal mat is.


Jep, ik vind deze lipstick echt heel fijn, de kleur, de structuur, de geur, alles! Hij komt bijna over mijn geliefde all time favorite lipstick van Catrice heen, maar ik weet het nog niet zeker. Ik denk dat ik hem dan wat langer moet hebben.

De lipstick is onder andere te koop op de webshop, voor 17,90. Op de webshop is hij nu 12,55! (klik)

Pluspunten:

  • Mooie kleur
  • Fijne niet overheersende geur
  • Blijft lang zitten
  • Mooie verpakking 
  • Je ziet geen velletjes en droogt je lippen niet uit

Minpunten:

  • Kan wat aan de dure kant zijn als je 17,90 niet voor een lipstick over hebt
Meer pluspunten dan minpunten, ik ben zeer positief!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, Hebben jullie al eens een lipstick van Yves Rocher geprobeerd?

Photobucket

You might also like