vrijdag 24 mei 2013

Inspiratie om vol te houden! Get that bikini body!

The 15 Cleanest Fruits and Veggies


Laatst schreef ik al over dat ik weer begonnen ben met hardlopen, maar ja, daar is de laatste tijd niet erg veel van gekomen aangezien het weer echt weer vreselijk is. Ik hou er niet van om in de regen te rennen, dus ik doe dan liever thuis wat work-outs!
In dit artikel vind je wat filmpjes, en vooral inspiratie om toch door te zetten ook al werkt het weer je een beetje tegen, have fun en maak er een leuke sportieve dag van!



diced cucumbers, cherry tomatoes, fresh basil leaves, avocado, balls of fresh mozzarella, and tossed with homemade balsamic vinaigrette. Cucumber-Avocado Caprese Salad


Als eerst natuurlijk, hoe kan het ook anders, moet je gaan letten op wat je eet. Ook dit heb ik al eerder gezegd, maar het is belangrijk. Het heeft natuurlijk geen zin als je lekker aan het sporten bent, en daarna weer die lekkere chocolade koekjes pakt.
Blijf jezelf trouw, en ga elke keer na of je dit wel echt wilt. Natuurlijk mag je best af en toe wat hebben, dat doe ik zelf ook anders houd ik het niet vol, maar zorg dat je in plaats van 4 koekjes er maar 1 te pakken.
Let ook meteen op je eten wat je dagelijks eet, wat eet je smorgens? Wat doe je op je brood in de middag? Schep ik nog een keer op met het avond eten omdat het zo lekker is maar eigenlijk vol zit? Die kleine dingen kunnen al een groot verschil maken!

Let ook op dat je genoeg drinkt, als je je maaltijd al begint met een glas water, vult dat al weer een hoop op!





Oke, dit ziet er misschien een beetje raar uit, maar deze oefeningen zijn echt geweldig!
Ik doe ze soms, als ik er tijd en zin in heb. Ook moet je er zeker geen kleine ruimte voor hebben, als je echt je best doet sla je alles om!

Neem zeker even een kijkje op Youtube voor meer van dit soort video's!
Zet lekker een muziekje op, maak ruimte en zet een flesje water bij je neer, zo weet je zeker dat je niet vergeet te drinken!
Drink van te voren een beetje, maar niet te veel, het is niet fijn om dit soort oefeningen te doen als je je buik zo hoort klotsen!

7 Workout moves

Anyways, oefeningen genoeg te vinden op Google en Youtube, maar vergeet Pinterest niet!
Ik vind Pinterest echt de beste plek om dit soort dingen te vinden. 


Ook een tip, volg zo veel mogelijk fitness profielen op Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest en andere platformen. Zo kan je het niet snel vergeten en blijf je gemotiveerd! Tenminste, bij mij helpt het zeker!

Ik hoop dat ik jullie weer heb geholpen en heb gemotiveerd om lekker te gaan bewegen en gezond te eten. Maar hei, wees niet te streng, af en toe een koekje, een beetje chips of chocola is echt niet erg hoor!

Photobucket

You might also like