woensdag 13 juni 2012

Some shots of my life #1

Tumblr_m5hirwnfrs1qe9u2no1_500_large
Tegenwoordig doet iedereen het, random foto's maken en dan in een artikel doen.
Ik wil mijn blog iets persoonlijker maken dus leek het mij ook wel leuk om te doen, jullie zien verschillende foto's die ik afgelopen tijd heb gemaakt, en dat verschilt per aantal.
Als ik er weer genoeg heb maak ik weer een artikel, het is dus niet elke maand, week etc.
Benieuwd? Kijk mee!



 Deze quote vond ik, en ik vond hem zo mooi dat ik hem in deze foto heb bewerkt, met het programma GIMP, een soort foto bewerkings programma/ paint.
 Dit is waar ik mijn camera op zet als ik een video maak, het verbaast me nog steeds dat hij nog nooit is gevallen...
 Mijn broekpak aan op een lazy zondag, hier komt later nog een OOTD van!
 Random picture .
 Coco chanel in actie.
 Mijn werkplek, ja, ik heb 2 potten suikerspin staan ja.
 Sexy face, lekker boring hw maken...
Toch wel een beetje trots met wat ik nu heb bereikt met mijn blog, jeah!
Photobucket

You might also like