donderdag 14 juni 2012

My holy grails!


Ik doe normaal wel eens de favorieten van de maand, of van het moment, maar die veranderen vaak.
Toen dacht ik dat het wel leuk zo zijn om mijn echte alltime favorites te laten zien, dus mijn holy grails!
Het zijn er niet veel, maar wel voldoende voor een artikel, ik neem ze allemaal even door.
Lees verder!


Dit zijn de producten, die ik meteen uit mijn stash pakte.
Je ziet dat ik van alles wel wat heb, oogschaduw, lippen, wenkbrauw, blush. Geen mascara en foundation of concealer, want daar heb ik het perfecte product nog niet van gevonden.
Als eerst, mijn favoriete lipstick, ik gebruik hem bijna elke dag. De kleur, de structuur, de glans, alles, alles aan deze lipstick is perfect!! Dit is de kleur kiss kiss hibiskiss.
Deze lipstick is van Catrice en is 2,99? Hij is mijn echte favoriete lipstick van het jaar.
Daarnaast ligt mijn Catrice oogschaduw palletje, een multi functioneel product! (Net als de lipstick eigenlijk)
Dit is een palletje waar je heel veel verschillende looks mee kan maken, dagelijks, avond, kleur, etc.
En dat voor maar 1,50 of 2 euro in de kortingsbak! (Niet meer te koop dus, sorry)
En dan mijn Hema wenkbrauw potlood in de kleur 09.
Het perfecte budget wenkbrauw potlood, en voor maar 1,99!
Dan mijn bourjois witte oogschaduw, helemaal links op de foto.
Ook dit is een super mooi multifunctioneel product, wat heb ik daar toch mee?
Het is een prachtige oogschaduw met een shimmery glans, voor een mooie highlight. Ik gebruik hem dus op mijn jukbenen en als oogschaduw, en soms wel in mijn cupidoboogje (schrijf je dat zo?) voor een special effect.
Dan nog een Catrice product, weer uit de sale bak, dus ook iets wat niet meer te koop is. En dat is namelijk een blush. Deze blush lijkt heel ongewoon en een beetje grauw over te komen en daarom viel deze blush totaal niet op.
Voor de grap swatchte ik hem en stond versteld, een hele warme blush met een paars achtige toon erdoor heen.
Daarnaast ligt een Essence lip potloodje in de kleur 01 soft rose. Een perfecte my-lips-but-better lippotlood, meer kan ik er niet over zeggen. Hij is gewoon perfect!
Hij lijkt trouwens op pearls pink van Wet'n Wild.

En dan mijn favo oogschaduw, namelijk de Kiko oogschaduw in de kleur 119. Jullie hebben hem al vaak zien langs komen en het verbaasd me dat er nog geen deuk of iets in zit. Ik gebruik hem elke dag, hij is super fijn! De pigmentatie, de hoeveelheid shimmer, etc. Wauw!

En dat waren ze al weer, ik hoop dat je het leuk vond!
Photobucket

You might also like