woensdag 23 mei 2012

Shop MAC online!

Jaaa! Eindelijk heeft Mac ook een online shop, en daar zijn heel veel mensen blij mee!
Mac opende haar online deuren dit weekend, en vanaf nu kan je dus ook online shoppen.
Binnenkort gaat Mac ook in België een shop openen, dus niet getreurd, nog even wachten als je in België woont.
Nu hoef je nog geen verzendkosten te betalen, maar normaal is het 4,95.

 Mineralize Skinfinish Dynamic Duo 1: Eye Shadow x2 Hey, Sailor! Eye Shadow
Het fijne aan een online shop vind ik dat je niet de deur uit hoeft om iets te kopen. Maar een nadeel is is dat je niet precies weet hoe het er uit ziet en je kan het niet swatchen.
Je kan natuurlijk wel eerst naar een Mac counter gaan en swatchen en onthouden wat je leuk en mooi vind.
Er nog even over nadenken en het later bestellen. Dat is natuurlijk wel fijn.
Ik wil nog een keer een skinfinish kopen, maar ik weet nog niet welke kleur, dus dat ga ik niet online doen.
Toch is het ook fijn om online te bestellen als je een refill wil hebben, je weet wat je wilt en wat je nodig hebt, dus hoef je hem niet meer te swatchen etc.

Ik zeg, shop ze!  http://www.maccosmetics.nl/

Wat zou jij graag willen hebben?


Photobucket

You might also like