zondag 6 mei 2012

Review: Kruidvat oogmake-up reiniger

Altijd gebruikte ik een oogmake-up reinigering van l'oreal, een redelijk fijne remover.
De laatste tijd wilde ik eens iets anders testen, en las veel goede verhalen over deze van Kruidvat eigen merk. Ik was een beetje aan het twijfelen of deze inderdaad zo fijn zou zijn, het is maar een reiniger van 2 euro. En als het om verzorging gaat wil ik altijd wel goede producten.
Toch nam ik hem mee, en teste hem uit voor jullie, en gues what? Hij is super!


Als eerst de verpakking, tja, wat we gewent zijn van Kruidvat, en daar is opzich niets mis mee.
Het is een handige kneip verpakking, net als die van L'oreal.
Het product is gewoon wit, een heeft de zelfde geur als de dag en nacht creme's van Kruidvat. Een beetje Zwitsal, babydoekjes, tropical achtig, ik kan het niet goed beschrijven. Ik vind het fijn als verzorgings producten een hele zachte geur hebben, lekker basic.
Dit is hem uitgesmeerd, het is geen olie reiniger, en laat ook geen vettig laagje achter.
Ook is het fijn dat hij niet heel snel intrekt, zo kan je je make-up er echt even in laten weken.
Ik vind de make-up reiniger super fijn, echt een aanrader!

Photobucket

You might also like