zondag 20 mei 2012

Review: Essence alround talent nail polish


Een goede topcoat, die blijf ik altijd zoeken. Ik had er ooit een van Essence en die vond ik zo fijn, maar die hebben ze uit het schap gegooid...
Later hoorde ik goede verhalen over de studio nails allround tallent nagellak, en was erg benieuwd.
Het zou dus een basecoat, en een topcoat moeten zijn, maar is dat ook wel fijn?

De verpakking ziet er erg veel belovend uit, en heeft een normaal kwastje net als alle andere  lakjes die Essence heeft.
Ik zag gelijk dat de substantie en de kleur verdacht veel leek op mijn nagel verharderner/whitener basecoat ,ook van Essence.
Ik keek op de achterkant en zag meteen dat er ook whitener op stond, en dat schrok me een beetje af.
Een whitener laat de kleur van je normale nagellak altijd veranderen, daarom doe je hem meestal als base coat.

 Zonder topcoat.

En met, sorry voor de beschadigingetjes. Je ziet het niet goed op de foto maar in het echt was het overduidelijk, de kleur werd lichter. Best wel balen eigenlijk, want dat wil je natuurlijk niet!
Tenzij je het niet erg vind is deze nagellak misschien ook wel als topcoat te gebruiken, maar ik wil het liever niet.
Misschien is het wel handig als je op vakantie gaat om hem mee tenemen, dan is het misschien niet zo erg en hoef je maar 1 flesje mee te nemen.
Als base coat zou ik deze veel sneller gebruiken, daar is hij namenlijk super fijn voor!

De zoektocht naar de perfecte top coat gaat dus verder bij mij.

Heb jij jou perfecte topcoat al gevonden?

Photobucket

You might also like