donderdag 17 mei 2012

Review: Cuticle oil Ruby Kisses (Afro winkel)


Mijn nagels zijn de laatste tijd niet zo in een goede staat, ze zijn droog, chippen vaak en ik weet niet meer wat ik er aan moet doen. Ik probeer dus alles uit wat een beetje goed getest word en hoop dat het dan werkt.
Laatst kocht ik de nagelriem olie van Ruby kisses in de Afrowinkel in Den-Haag voor 2,50.
Hij beweerd goed te voeden en dat er vitamine E in zit, ik ben benieuwd, kijk je mee?



De verpakking, ik vind het er leuk uit zien, niet heel opvallend, maar wel vrolijk en fris.
Ook heeft deze olie een lekkere subtiele citroen geur, heel fris dus!

 Mijn nagels voor de olie, echt heel droog.
 Tijdens, deze nagelriem olie trekt niet heel snel in, maar ik laat het meestal 5 minuten intrekken en veeg daarna de rest weg.

Mijn nagelriemen na de olie, verzorgd, glanzend en heeeeeeel soepel. Ja, je raad het al, een echte aanrader!
Ik vind deze olie heel erg fijn, en gebruik hem nu heel vaak.

Wat is jou favoriete nagelverzorging product?


Photobucket

You might also like