zaterdag 19 mei 2012

Review: Body mist Afro winkel in Cool Water Type

Vandaag ga ik eens iets reviewen wat ik nog nooit heb gedaan, namelijk een geur. Al weer een week geleden ben ik naar denhaag geweest (Toevallig ga ik vandaag weer!). En kocht ik in de afro winkel de body mist in Cool Water Type. Een body splash achtig dus, met vitamine E en Jojoba oil staat er op.
Ik was zo benieuwd en vond deze wel lekker ruiken, dus nam hem mee.


 Als eerst de verpakking, leuk blauw, met wat bloemetjes, en het ziet er super zomers uit. Wel vind ik het snel goedkoop ogen, maar aangezien dit maar 1,95 was vind ik dat niet heel erg.
De verpakking is erg praktisch, want je stopt hem zo in je tas om mee te nemen.
En dan de geur, tja, hoe beschrijf je het. Heel zoet, bloemig, maar ook een beetje fris.
Toen ik naar de ingrediënten keek, was ik enthousiast, geen alcohol!
Zelfs stond er dat de unieke formule de geur en de essentiële oliën in je huid trekken, en zo langer blijven hangen dan normale body mists.
En dat is ook echt waar, ik spoot de mist op en een paar uur later rook ik hem nog. Met andere body mists waar ook nog eens alcohol in zit, heb ik dat niet.

Ik ben heel tevreden met deze body mist, en zeker voor dat kleine prijsje!
Je kan deze body mist kopen in de afrowinkel in Den-Haag, in China town om precies te zijn. Voor maar 1,95. Er waren nog meer geuren, dus genoeg keus!

Wat is jou favoriete body mist?
Photobucket

You might also like