dinsdag 22 mei 2012

Easy nail-art effect: Ombre/Gradient nails


Ik heb dit al een paar keer voorbij zien komen en besloot het ook een keer te doen, Gradient nails, Ombre nails, hoe je het ook wilt noemen, ik vind het er super tof uitzien.
Simpel, snel en super hip! Daarom laat ik het even aan jullie zien.
Geen tutorial of step by step, sorry, maar het was zo moeilijk te fotograferen en dacht dat er wel genoeg filmpjes zijn daarvan op youtube.
Ik begin met een base coat, en daarna een basis kleur, in dit geval een grijs/taupe Safari lakje.



Daarna pak ik een nagellakje in een andere kleur en ga ik met een sponsje over de helft van mijn nagel. 

Zo krijg je dat gesponsde/spikkelachtig effect wat je wilt bereiken. 

 Dan doe je het zelfde maar dan met een iets donkerdere tint dan het vorige nagellakje en iets minder ver. Ongeveer tot 1/4 van je nagel aan het begin van de tip.
Ook hier gebruik je dus weer het sponsje voor het gradient effect.

Sorry ervoor dat ik geen duidelijkere foto's heb gemaakt, maar het was heel moeilijk om het te fotograferen.
Ik hoop dat het toch een beetje duidelijk was en dat jullie het wel leuk vonden.

Doe jij vaak aan nail art?


Photobucket

You might also like