maandag 21 mei 2012

Cash4girls, dat kleine beetje meer verdienen.

Geld verdienen voor meiden
Af en toe een beetje geld verdienen kan natuurlijk geen kwaad, aangezien de meeste meiden vaak in een ik-heb-bijna-geen-geld-meer-midlife-crisis zitten.
Cash4girls is een site waar je met een beetje van jouw hulp geld kan verdienen.
Die momenten dat je je verveeld, kan je beter benutten door wat geld te verdienen, right?
Benieuwd? Lees dan verder.


Toen ik op deze site kwam vond ik het gelijk een leuk idee, maar ik vroeg me ook gelijk af hoe dit werkte en hoe dit kon, zomaar geld verdienen door middel van een paar klikjes, wat??
En ik weet zeker dat jullie dat nu ook denken, heb ik gelijk of niet?

Op de site kan je op verschillende manieren wat geld verdienen. Enquetes in vullen, eten via een bepaalde site versturen, waardoor je dus weer geld krijgt, hoe cool? 
Voor de meeste dingetjes waar je dus op moet klikken, of moet openen krijg je 1, 5 of 10 cent. Dat lijkt erg weinig, maar denk je nou echt dat je door op een link te klikken gelijk een paar euro's krijgt?
Het is een kleine handeling die je doet, en daar krijg je iets kleins voor terug. Beter iets dan niets toch?
Als je elke dag ongeveer 25 cent verdient, of meer, reken maar uit hoeveel dat is per maand, toch weer die paar euro extra!
Als je je aanmeld krijg je als start bedrag 25 cent, en krijg je een lippenbalsem opgestuurd, leuk toch?

Als je 10 euro heb gespaard, kan je het op je rekening laten storten.
Een leuk nieuwtje, je kan om de maand kans krijgen om een retro scooter te winnen, tof!!!

Je moet wel 13 jaar of ouder zijn om je aan te kunnen melden, dus houd daar rekening mee.
Benieuwd? Aanmelden kan hier: www.cash4girls.nl/aanmelden


Geld verdienen voor meidenPhotobucket

You might also like